Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MultiLevelMarketing (MLM) & NetworkMarketing (NM) - Del dine personlige erfaringer LÆS 1. indlæg først please!

Side 6 ud af 21 (205 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Mange tak for brugbart input! Smile

Allan I:

Efterhånden som netværket bliver større, så vil der opstå teams - med en Team Manager i toppen, som ofte vil stå for undervisning.

Har du nogen idé om hvor mange personer en Team Manager har under sig? Ikke så meget salgsmæssigt, men mere i relation til hvor mange man er "produktansvarlig" overfor.

Er Team Manageren en der bliver det grundet succes eller en der speicelt udpeges til funktionen? For reelt set er der folk der er gode til at undervise som er forfærdelige sælgere og omvendt osv..

Allan I:

Så jeg tror du vil få svært ved at styre det - hvis jeg har forstået dig korrekt?

Jeg tror nu ikke det er en større udfordring end så mange andre, hvis man rent organisatorisk tager højde for tingene, så derfor er din og andres hands-on erfaring meget vigtig i denne fase.

Allan I:

HVIS du så kommer ud for en forhandler, der pynter lidt for meget på sandheden, så kan du henvise til, at han ikke overholder firmaets retningslinjer.

Er det ikke sådan, at hvis man når dertil at man som hovedansvarlig får den information, så har personen allerede tilført en eller anden form for skade? Er det noget man accepterer eller noget der medfører eksludering?

Man kan formodentlig "redde" den ved at genskabe tilliden til kunden som i ethvert andet køb/salg scenaire, men det er jo ikke noget man over tid kan acceptere gentager sig.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 09:47 | Låst

H€nning:

Det er jo ikke hensigten, jeg synes bare det er pudsigt at han er nødt til at starte sit indlæg som han gør, at du er farvet af en personlig hetz mod mig gør da ikke denne tråd mindre interessant.

Det er jeg 99,99% sikker på ikke er møntet på mig som person, men det må Mikkel selv skrive mere om hvis han mere der er noget grundlag for det i forhold til debatten.

INGEN af de indlæg du har skrevet her i debatten har nogetsomhelst at gøre med trådens emne eller indhold. Så det er alene flame til ingen verdens nytte, andet end til irritation.

Jeg kører INGEN personlig hetz mod dig, jeg har i en anden debat tilkendegivet og skrevet min mening om dig, og det har intet med denne tråd at gøre.

Har du noget i forbindelse med det der debatteres, så kom med input, har du ikke, så vær venlig at respektere at dine flame af tråden med ligegyldigheder er uvelkomment.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:03 | Låst

Entrepreneur - Jan:
Har du noget i forbindelse med det der debatteres, så kom med input, har du ikke, så vær venlig at respektere at dine flame af tråden med ligegyldigheder er uvelkomment.

Hvis jeg så omformulere mig holdning fra tidligere til at det er min erfaring at mange (ikke alle) MLM sælgere er kyniske, så er det ok. Og det er min mening at i MLM er der få vindere og en hel masse tabere, så er det også i orden. Bare så jeg ikke støder nogen.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:18 | Låst

H€nning:

Hvis jeg så omformulere mig holdning fra tidligere til at det er min erfaring at mange (ikke alle) MLM sælgere er kyniske, så er det ok. Og det er min mening at i MLM er der få vindere og en hel masse tabere, så er det også i orden. Bare så jeg ikke støder nogen.

Jamen alletiders og fra den anden tråd har jeg noteret mig scenariet du var igennem med en ven/bekendt.

Da det er en hård term at bruge betegnelsen kynisk, er du så ikke venlig at prøve at skitsere hvorfor det er du mener det?

Er det på grund af den præsentation som du var med til eller er det en holdning baseret på oplevelser andre har haft som de har fortalt dig om?

Jeg er med på der findes millioner af links pro/contra på nettet, men det kan jeg ikke bruge til noget i forhold til min tilgang til etableringen, hvorfor det er velkomment hvis du vil skrive ud fra dine egne oplevelser.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:22 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

H€nning:

Det er jo ikke hensigten, jeg synes bare det er pudsigt at han er nødt til at starte sit indlæg som han gør, at du er farvet af en personlig hetz mod mig gør da ikke denne tråd mindre interessant.

Hold nu op...Han er ikke nødt til at starte sit indlæg som han gør, det er da et valg han selv tager. Personlig hetz...du er jo den eneste indtil videre der ikke har noget at sige. Mikkel brugte da krudt på at skrive sin holdning, respekt for det.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:30 | Låst

Nu hælder du vand på møllen. Ligesom jeg er kynisk at postulere dette, så er det ligeså som Mikkel skrev om disse belastende sælger der lirede salgsgas på 45 sek til ham som blev en irritation. "Kynisk= den der opfører sig skammeligt i ord eller gerning"

Min erfaring at nedlade sig til at sælge til familie og venner uden at være opsøgt af disse på forhånd.

Og jo jeg sælger også til familie og venner.......MEN kun når de selv kommer af egen fri vilje.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:44 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin Slot:

Hold nu op...Han er ikke nødt til at starte sit indlæg som han gør, det er da et valg han selv tager. Personlig hetz...du er jo den eneste indtil videre der ikke har noget at sige. Mikkel brugte da krudt på at skrive sin holdning, respekt for det.

Sådan så er vi i gang, nej jeg magter ikke tage den med jer i dag, jeg har fået mit linkjuice og tak for det.

Mit indlæg var skammeligt, men henvendt til Mikkel som nogen måske bemærkede stod der @ mikkel nu er det jo ikke pænt og læse andres breve.

Men slut herfra. MLM er Gud

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:49 | Låst

H€nning:

Han er ikke nødt til at starte sit indlæg som han gør

Min disclaimer var ikke møntet direkte på nogen personer, men mere på MLM Kategorien generelt hvor jeg før har præsenteret min holdning og er blevet mødt med ovenstående argumentation. Så jeg følte blot at jeg denne gang hellere måtte helgardere mig og gøre rede for at der her altså var tale om min personlige holdning og at jeg ikke havde i sinde at diskutere den.

Syntes trådstarter er meget sober generelt ... er ret imponeret over hvor lidt mudderkast her trods alt har været so far :-) Det er liiiige før jeg overvejer at bede om mere info :p

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:53 | Låst

H€nning:

Nu hælder du vand på møllen. Ligesom jeg er kynisk at postulere dette, så er det ligeså som Mikkel skrev om disse belastende sælger der lirede salgsgas på 45 sek til ham som blev en irritation. "Kynisk= den der opfører sig skammeligt i ord eller gerning"

Min erfaring at nedlade sig til at sælge til familie og venner uden at være opsøgt af disse på forhånd.

Og jo jeg sælger også til familie og venner.......MEN kun når de selv kommer af egen fri vilje.

Jamen så har du tilkendegivet din holdning og din erfaring, så tak for det.

Jeg ved ikke om jeg er helt enig i det med at sælge til familie og venner, men er enig i at man nok ikke skal starte med at rekruttere der uden de ønsker det ved egen henvendelse.

Kan ikke se noget galt i at sælge cremer eller plejemidler til kvinderne og hårvoks til drengene, hvis de synes det er gode produkter. Det er jo en introduktion som til ethvert andet produkt.

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:55 | Låst

Henning,

Tak for din oplysing om stavefejl i linket - men det er jo et problem når man udlåner sin PC så får man den tilbage med tasterrne ombyttet !

Tak for hjælpen det skulle være www.JOMACompany.dk

mvh

john

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 6 ud af 21 (205 indlæg)