Hej Allan Mange tak for brugbart input!
Har du nogen idé om hvor mange personer en Team Manager har under sig? Ikke så meget salgsmæssigt, men mere i relation til hvor mange man er "produktansvarlig" overfor. Er Team Manageren en der bliver det grundet succes eller en der speicelt udpeges til funktionen? For reelt set er der folk der er gode til at undervise som er forfærdelige sælgere og omvendt osv..
Jeg tror nu ikke det er en større udfordring end så mange andre, hvis man rent organisatorisk tager højde for tingene, så derfor er din og andres hands-on erfaring meget vigtig i denne fase.
Er det ikke sådan, at hvis man når dertil at man som hovedansvarlig får den information, så har personen allerede tilført en eller anden form for skade? Er det noget man accepterer eller noget der medfører eksludering? Man kan formodentlig "redde" den ved at genskabe tilliden til kunden som i ethvert andet køb/salg scenaire, men det er jo ikke noget man over tid kan acceptere gentager sig. |
H€nning:
Det er jeg 99,99% sikker på ikke er møntet på mig som person, men det må Mikkel selv skrive mere om hvis han mere der er noget grundlag for det i forhold til debatten.
INGEN af de indlæg du har skrevet her i debatten har nogetsomhelst at gøre med trådens emne eller indhold. Så det er alene flame til ingen verdens nytte, andet end til irritation.
Jeg kører INGEN personlig hetz mod dig, jeg har i en anden debat tilkendegivet og skrevet min mening om dig, og det har intet med denne tråd at gøre.
Har du noget i forbindelse med det der debatteres, så kom med input, har du ikke, så vær venlig at respektere at dine flame af tråden med ligegyldigheder er uvelkomment.