Ilyas Bicak

Brugerprofil
Ilyas Bicak

Ilyas Bicak

Københavns Erhvervscenter

København S, Danmark


  • Skype:
MSN: Facebook: Twitter: LinkedIn: Website:http://www.kk.dk/Erhverv.... Kontakt tlf. Nummer:33663270
Workshop “Ways of financing innovative product ideas for startups and SMEs

København (København)

Fredag, 23. november 2012 14:30 - 17:30

Do you have an innovative and technology driven product/business case? And do you need funding and the right partners to develop and/or hit the market?

Then Join our workshop “Ways of financing innovative product ideas for startups and SMEs and increase your chances of success

How:
At the workshop you will meet professional financing and partner building experts such as business angels, EU-funding and IP and patent specialists, who will guide you through all the practicalities of financing and partnering and what they can offer you and your business.

Best practice and pitching!
You can also meet successful fellow product developers and learn how they succeeded in raising capital and engaging the right partners.

During the workshop you get an exclusive opportunity of pitching to a potential investor or EU-funding specialist and get their indispensable feedback on your business case as well as free advice on IP matters, strategies and so forth.

Who can participate?
Science- and knowledge driven startups and SMEs, who deal with innovation and technology driven product development in branches such as Life-Science/Health, Clean Tech, Welfare Technologies, Nanotechnology, Information- and Communication Technologies (ICT) etc.

The workshop is exclusive and practical oriented offering one-to one counselling and pitching, we therefore only offer a limited number of seats.


Price: The seminar is EU-financed and thus free of charge!
Read the full program and hurry to sign up!

Hvordan bliver jeg synlig på Google?

Københavns Erhvervscenter (København S)

Torsdag, 01. marts 2012 17:00 - 19:00

Hvordan kommer du til tops på Google? Hør om betydningen af søgemaskineoptimering, brugen af Google Adwords og om hvordan du får indblik i dine brugeres adfærd på din hjemmeside via Google Analytics.

Kurset henvender sig til både iværksættere og mindre virksomheder og giver grundlæggende indblik i hvordan google fungerer.

pret din webshop 2: Kend dit it-behov  og valg af platform

Københavns Erhvervscenter (København S)

Torsdag, 09. februar 2012 17:00 - 19:30

På denne workshop får du overblik over, hvilke udfordringer og muligheder der er i processen for etablering af en webshop, bl.a. ved valg af platform, funktionalitet i webshoppen samt det at få it til at ”spille” sammen i din virksomhed. Det kan fx være samspillet mellem webshoppen og dine lagerdata.

IT-infrastrukturen i en webshop er vigtig at have styr på, for at sikre sig, at man vælger den løsning, der passer bedst til behovet fra starten og derved får mest ud af sin investering.

Derudover præsenteres et selvhjælpsværktøj til, hvilke it-løsninger, der kan være relevante ifm. etablering af en webshop.


Du få indblik i følgende på workshoppen:

Valg af platform (CMS/mobil) og administrationsmoduler
Domænenavn
Betalingssystemer
Jura
Layout og design
Integrationsmuligheder (fx til cloud systemer m.v.)


Metode og udbytte:
Workshop med kombination af præsentationer og dialog og værktøj til komme videre med kortlægning af din webshop

Forventning og krav:
Min. 15 deltagere. Deltagerne forventes at have gjort sig overvejelser i relation til opstart af en webshop og de arbejdsprocesser, der ligger i at have en webshop

Opret din webshop 1: Strategi og forretningsmodel

Københavns Erhvervscenter (København S)

Torsdag, 02. februar 2012 17:00 - 19:30

Dette forløb henvender sig til dig, der skal starte en webshop, mobilshop eller en hjemmeside med henblik på salg og service. Forløbet består af 3 workshops:

Strategi og forretningsmodel
Kend dit IT-behov og valg af teknisk platform
Markedsføring og synlighed på nettet

Du kan frit vælge om du vil følge alle 3 workshops eller kun udvalgte.

Emne 1: Strategi og forretningsmodel, når du skal oprette din webshop og hjemmeside
Skal du i gang med en webshop/mobilshop eller internethandel, så kan denne workshop hjælpe dig med at lægge en effektiv strategi for at komme i gang og finde den helt rigtige forretningsmodel for din virksomhed.

På workshoppen giver vi et indblik i de overordnede rammer og tendenser på markedet, kundeadfærd og eksempler på succesfulde forretningskoncepter. Der vil også være en præsentation fra en udvalgt case/etableret virksomhed, hvor du hører om deres erfaringer med webshop.



Du får indblik i følgende:
- Hvem er dine konkurrenter: Markedets tendenser og rammer
- Hvem er dine kunder:Find din målgruppe og kend din kunders adfærd
- Hvem er du: Din virksomheds organisation
- e-logistik: lager og transport
- Kundeservice
- Konkurrenceparametre


Metode og udbytte:
Kombination af præsentationer og dialog. Deltagerne får en skabelon med hjem for at arbejde videre med deres webstrategi.

Opret din webshop 3: Synlighed på nettet og online markedsføring

Københavns Erhvervscenter (København S)

Torsdag, 26. januar 2012 17:00 - 19:30

På denne workshop får du inspiration til, hvordan du kommer til tops på Google, tips og tricks til Søgemaskineoptimering (SEO) samt information om, hvordan man får indblik i brugernes adfærd på hjemmesiden via Google Analytics.



Du får endvidere idéer til layout og design og hvordan du anvender sociale medier i din markedsføring. Endelig får du indblik i fremtidens markedsføring via QR og mobile Apps.

Du få indblik i følgende på workshoppen:

Layout og design
Søgemaskineoptimering (SEO) via Google
Kundeadfærd og opfølgning via Goolge Analytics
Sociale medier – også ift. Google-søgning
QR koders anvendelse til markedsføring
Mobile Apps til markedsføring


Metode og udbytte:
Workshop med kombination af præsentationer og dialog og værktøj til at komme videre med synlighed og online markedsføring

Forventning og krav:
Min. 15 deltagere.

Opret din webshop 2: dit it-behov og valg af platform

Københavns Erhvervscenter (København S)

Torsdag, 19. januar 2012 17:00 - 19:30

På denne workshop får du overblik over, hvilke udfordringer og muligheder der er i processen for etablering af en webshop, bl.a. ved valg af platform, funktionalitet i webshoppen samt det at få it til at ”spille” sammen i din virksomhed. Det kan fx være samspillet mellem webshoppen og dine lagerdata.

IT-infrastrukturen i en webshop er vigtig at have styr på, for at sikre sig, at man vælger den løsning, der passer bedst til behovet fra starten og derved får mest ud af sin investering.

Derudover præsenteres et selvhjælpsværktøj til, hvilke it-løsninger, der kan være relevante ifm. etablering af en webshop.


Du få indblik i følgende på workshoppen:

Valg af platform (CMS/mobil) og administrationsmoduler
Domænenavn
Betalingssystemer
Jura
Layout og design
Integrationsmuligheder (fx til cloud systemer m.v.)


Metode og udbytte:
Workshop med kombination af præsentationer og dialog og værktøj til komme videre med kortlægning af din webshop

Forventning og krav:
Min. 15 deltagere. Deltagerne forventes at have gjort sig overvejelser i relation til opstart af en webshop og de arbejdsprocesser, der ligger i at have en webshop.

Opret din webshop 1: Stragi og forretningsmodel

Københavns Erhvervscenter (København S)

Torsdag, 12. januar 2012 17:00 - 19:30

Dette forløb henvender sig til dig, der skal starte en webshop, mobilshop eller en hjemmeside med henblik på salg og service. Forløbet består af 3 workshops:

Strategi og forretningsmodel
Kend dit IT-behov og valg af teknisk platform
Markedsføring og synlighed på nettet

Du kan frit vælge om du vil følge alle 3 workshops eller kun udvalgte.

Emne 1: Strategi og forretningsmodel, når du skal oprette din webshop og hjemmeside
Skal du i gang med en webshop/mobilshop eller internethandel, så kan denne workshop hjælpe dig med at lægge en effektiv strategi for at komme i gang og finde den helt rigtige forretningsmodel for din virksomhed.

På workshoppen giver vi et indblik i de overordnede rammer og tendenser på markedet, kundeadfærd og eksempler på succesfulde forretningskoncepter. Der vil også være en præsentation fra en udvalgt case/etableret virksomhed, hvor du hører om deres erfaringer med webshop.



Du får indblik i følgende:

Hvem er dine konkurrenter: Markedets tendenser og rammer
Hvem er dine kunder:Find din målgruppe og kend din kunders adfærd
Hvem er du: Din virksomheds organisation
e-logistik: lager og transport
Kundeservice
Konkurrenceparametre


Metode og udbytte:
Kombination af præsentationer og dialog. Deltagerne får en skabelon med hjem for at arbejde videre med deres webstrategi.

Cloud Computing

Københavns Erhvervscenter (København S)

Torsdag, 05. januar 2012 17:00 - 19:00

Hvad
Hvordan kan virksomheden slippe for at vedligeholde servere, tage back-up og altid have nyeste version af den anvendte it–løsning: Velkommen til Cloud Computing som kort sagt er webbaserede tjenester/it-programmer, som man kan tilgå ved at leje servicen på nettet.

Hvordan
Med udgangspunkt i konkrete eksempler, hvor mindre virksomheder har indhentet store fordele ved at anvende Cloud Computing bliver du taget med ind i ind i den fagre nye verden, hvor it bliver let tilgængeligt og let forståeligt og kan skabe vækst på bundlinjen.

Markedsføring gennem Sociale Medier

Københavns Erhvervscenter (København S.)

Onsdag, 07. december 2011 16:00 - 18:00

• BLIV SYNLIG OVER FOR DINE MÅLGRUPPER
• UNDGÅ FALDGRUBERNE
• FÅ SUCCES MED DIN KAMPAGNE

Det er ingen hemmelighed, at ”word-of-mouth” er den bedste marketing: Hvis vennerne anbefaler noget er det langt mere sandsynligt at få respons end enhver tv-, radio- eller bannerreklame.

De sociale medier kan være et fantastisk værktøj for at ”få snebolden til at rulle” og få direkte respons fra din kundegruppe. Men det kan også være en jungle, der kan være svær at fi nde rundt i. Der er forskellige kotumer, traditioner og sprog – så hvad skal man vælge?

Få styr de nye medier
Hvis du vil tage din virksomheds markedsføring ud på de nye sletter, hvor du møder din målgruppe ansigt til ansigt, så skal du have fod på hvordan de forskellige medier fungerer.

Til foredraget lærer du blandt andet:
• De grundlæggende forskelle, styrker og svagheder ved de forskellige sociale medier, såsom Twitter, Facebook, Google+ og LinkedIn
• Hvordan folk kommunikerer på de forskellige sociale medier
• Hvordan man iværksætter en kampagne på et socialt medie
• Hvordan man får meningsfuld kommunikation ud af al støjen
• Hvad man skal gøre – og ikke skal gøre – som kommerciel afsender på et socialt medie

Troels Pleimert er cand.comm. med speciale i sociale medier, som både underholdende og informativt guider dig igennem socialmedie-junglen så du fremover er klædt på til at tage de nye medier i brug.

Markedsføring for Iværksættere

Københavns Erhvervscenter (København S)

Tirsdag, 29. november 2011 17:00 - 20:00

Kurset giver et overordnet indblik i analyse, strategi og handling på markedsføringsområdet.

Du vil få en introduktion til beslutningsprocesser og valg af de mest hensigtsmæssige værktøjer, platforme og promotionformater.
Kurset er baseret på ”hjælp-til-selvhjælp” og tilbyder inspiration, viden og konkrete værktøjer til markedsføring af eget projekt.

Indholdet tager udgangspunkt i en række generelle udfordringer, så der er ikke mulighed for at arbejde i dybden med de enkelte kursisters individuelle koncepter.

12345