• BLIV SYNLIG OVER FOR DINE MÅLGRUPPER
• UNDGÅ FALDGRUBERNE
• FÅ SUCCES MED DIN KAMPAGNE
Det er ingen hemmelighed, at ”word-of-mouth” er den bedste marketing: Hvis vennerne anbefaler noget er det langt mere sandsynligt at få respons end enhver tv-, radio- eller bannerreklame.
De sociale medier kan være et fantastisk værktøj for at ”få snebolden til at rulle” og få direkte respons fra din kundegruppe. Men det kan også være en jungle, der kan være svær at fi nde rundt i. Der er forskellige kotumer, traditioner og sprog – så hvad skal man vælge?
Få styr de nye medier
Hvis du vil tage din virksomheds markedsføring ud på de nye sletter, hvor du møder din målgruppe ansigt til ansigt, så skal du have fod på hvordan de forskellige medier fungerer.
Til foredraget lærer du blandt andet:
• De grundlæggende forskelle, styrker og svagheder ved de forskellige sociale medier, såsom Twitter, Facebook, Google+ og LinkedIn
• Hvordan folk kommunikerer på de forskellige sociale medier
• Hvordan man iværksætter en kampagne på et socialt medie
• Hvordan man får meningsfuld kommunikation ud af al støjen
• Hvad man skal gøre – og ikke skal gøre – som kommerciel afsender på et socialt medie
Troels Pleimert er cand.comm. med speciale i sociale medier, som både underholdende og informativt guider dig igennem socialmedie-junglen så du fremover er klædt på til at tage de nye medier i brug.