Energisk salgs- og kropssprogsmentor Tony Evald Clausen giver input, output, kommentarer og flabede udsagn om alt indenfor salg, marketing, kommunikation, adfærd og alt muligt andet der kan skubbes ind under disse emner.
Du skal hjælpe kunden til en hurtigere beslutning - aldrig en hurtig beslutning! Ude i salgets virkelighed er den største fjende upåtalt i langt det meste undervisning for både sælgere og indkøbere ... Læs mere
En af de mest brugte metoder til markedsføring er, at man inviterer til arrangementer, hvor man fremlægger nogle af de ting og produkter, som virksomheden ønsker, at kunderne bagefter køber. Kort fortalt er ide... Læs mere
Jeg har i tidligere blogs skrevet om kold kanvas. Kold Kanvas defineres hos mig som uopfordret kontakt til en potentiel kunde, der intet kendskab har til sælger eller sælgers produkt. For mig er kold kanvas en ineffektiv og utaknemmelig... Læs mere
Se og hør vores mening om, hvem der er verdens bedste salgstræner... for dig! Vi kan allerede afsløre, at det er en, du kender godt, og kan komme til at kende endnu bedre... hvis du tør!! ... Læs mere
Opdag den gode afslutning i et godt kundemøde. "Mødet" videobloggen er opdelt i tre dele - dette er del C - Afslutningen af mødet. A. Opstarten B. Kernen af mødet C. Afslutningen Dette er femte del af... Læs mere
Opdag kernen i ethvert godt kundemøde. "Mødet" videobloggen er opdelt i tre dele - dette er del B - Kernen af mødet. A. Opstarten B. Kernen af mødet C. Afslutningen Dette er fjerde del af i alt seks... Læs mere
Få vores bedste råd til den gode opstart af et kundemøde. "Mødet" videobloggen er opdelt i tre dele: A. Opstarten B. Kernen af mødet C. Afslutningen Dette er trejde del af i alt seks videoblogs... Læs mere
Hør og læs vores bedste råd til det gode opkald til en potentiel kunde. Dette er anden del af i alt seks videoblogs, der giver dig vores bedste råd om hvordan du mest effektivt laver og gennemfører et møde... Læs mere
Her er første del at i alt seks videoblogs, der giver dig vores bedste råd om hvordan du mest effektivt laver og gennemfører et møde med en kunde. 1. del: Forberedelsen til første kontakt 2. del: Opkaldet... Læs mere
”Sejren fostrer had, for den besejrede er ulykkelig” - Siddharta Gautama Buddha Den klassiske måde for sælgere at se salg på er, at man kan vinde eller tabe en ordre. Man kæmper for en ordre. Man er i... Læs mere
Invester en lille halv time i at opdage hvordan kunder tænker. Sammen gennemgår vi forskellen på salgsadfærd og købsadfærd. Få værktøjer til hvad du kan gøre for, at sikre dig... Læs mere
Se video i indlægget I mødet med kunden er det vigtigt at sælgeren er tilstede og nærværende, så sælgeren kan aflæse kunden, og sig selv, imens hun hjælper kunden... Læs mere