Energisk salgs- og kropssprogsmentor Tony Evald Clausen giver input, output, kommentarer og flabede udsagn om alt indenfor salg, marketing, kommunikation, adfærd og alt muligt andet der kan skubbes ind under disse emner.
Hvad hjælper dig til det gode kundemøde, og hvad stopper dig? Opdag to mentale stopklodser og få en konkret metode til det gode kundemøde! https://www.youtube.com/watch?v=dHl83IADmAM Tony, SalgsPiloterne P.S: Se... Læs mere
Hvad er en god sælger? Da jeg i sin tid "blev" sælger, var min opfattelse, at en god sælger kunne sælge sand i Sahara *. Forstået som at en god sælger kan sælge noget, kunden allerede har... Læs mere
Metodisk & systematisk tilgang... til salg Forestil dig, at din bil kører ujævnt og opfører sig anderledes, end den plejer. Du tager bilen til en mekaniker. Mekanikeren ser på bilen, åbner motorhjelmen... Læs mere
Succes indenfor et hvilket som helst område er, når resultatet af indsatsen er over gennemsnittet (normalen). Succes skal derfor nødvendigvis være mere besværlig og omstændigt at opnå end "normal"... Læs mere
Min borddame spørger “nå, hvad laver du så?”, og jeg svarer “jeg er sælger”. For det meste får jeg nogenlunde dette svar … “Nej, hvor spændende. Jeg kunne aldrig arbejde... Læs mere
Jeg har en umådelig lyst til, at bloggen kun skal indeholde de to ord: Hårdt arbejde. Jeg indser dog, at det vil gavne mit mål og din forståelse, at jeg uddyber og begrunder. Sandheden er i al sin banalitet: Hvis... Læs mere
Opdag hvordan vi definerer "salg" i SalgsPiloterne! Hvordan lykkelige sælgere får lykkelige kunder, der kommer igen og igen og igen! Se video i indlægget... Læs mere
Vi har opdaget, at kunder altid skal have fire ting på plads, før de køber. Opdag hvad de fire parametre er, og hvorfor de samme ting skal være på plads, når du sælger! God fornøjelse [View... Læs mere
"Salg er betinget af sælgerens indstilling, aldrig kundens" - W. Clement Stone Traditionelt måler man en sælgers kvalitet på, hvor meget der bliver solgt over tid. De sælgere der har solgt mest i perioden... Læs mere
Alle gør det... ...Lægger deres hårdt tjente, hårdt beskattede penge i detailbutikker. Den gode, givende og glade oplevelse er desværre sjælden. Hvad jeg ville kalde almindelig service er så sjælden... Læs mere
Du får det, du måler på! Hvordan måler du på salgsindsatsen? Ofte måler virksomheder, ledere, salgschefer og sælger på parametre, der kun fortæller om salgsindsatsen, aldrig om indsatsens... Læs mere
"Den bedste e-mail er den e-mail, der bliver læst, læst færdig og husket!" Vil du gøre en indsats for, at dine mails til kunder bliver læst, læst færdige og husket? Her er vores bedste... Læs mere