Amino Ekspertblog

Ekspertblogger på Amino om succes og personligt gennembrud

  • 25. april 2011 | 7 kommentarer
    Virksomhedens penge-jargon sætter retningslinierne for, hvordan vi møder vores kunder og samarbejdspartnere. Det kan godt være, at vi selv har vænnet os til vores jargonen, og synes den er helt fin, men det er ikke garanti for...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
  • 15. november 2011 | 12 kommentarer
    Det er ikke altid at det mest salgbare lige er det vi har mest brug for. Det gør sig specielt gældende når det handler om hvordan vi ser på udvikling og vækst lige nu. Køen med selvudnævnte business-profeter...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
  • 26. april 2011 | 5 kommentarer
    Uanset hvordan vi vender og drejer det, så bunder al' succes i, hvor gode vi er til at løse problemer for andre. Imens mange lever i glitter klichéerne, at der ikke findes problemer men udfordringer, løber dem der kalder...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
    Kategorier: , , ,
  • 1. maj 2011 | 4 kommentarer
    Det er ret nemt at blive forelsket i et mål; rigdom, kærlighed, lykken, rejse jorden rundt, få børn – ja, you name it! Men så kommer hverdagen, forelskelsen lægger sig, og ”kærligheden” til...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
    Kategorier: , , ,
  • 30. december 2014 | 0 kommentarer
    Hvis du har et produkt, en ekspertise eller en ydelse, som dine kunder mener de kan få alle mulige andre steder, så er konkurrencen benhård. Du føler måske du tilbyder noget helt særligt, men kunderne opfatter dig...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
  • 25. oktober 2011 | 6 kommentarer
    Det skal være elitært, effektivt, lønsomt og business as usual, pakket ind i snakken om innovation, nytænkning og storhed. Men, men, men – hvorfor opstår det store i det store… stort set aldrig. Få en...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
    Kategorier: , ,
  • 25. september 2014 | 0 kommentarer
    Moden, overmoden eller fuldstændig rå og ubrugelig? Vil du gøre din virksomhed klar til salg, høste frugterne af din investering og nyde synet af din indsats – så læs med her, og tjek selv din virksomhed med...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
  • 19. februar 2012 | 2 kommentarer
    Der er titusindvis af bud på, hvad nøglen til succes er. Vi slynger klichéer omkring os som: ”If you can dream it, you can do it”, og alligevel virker det som om, at succes ikke bare kommer spadserende ind ad hoveddøren...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
  • 26. august 2011 | 2 kommentarer
    Det fede ved et marked – uanset hvilket et vi opererer i er, at det mest af alt påvirkes af mennesker. Når vi lærer de grundlæggende regler for menneskers psykologi at kende, og hvordan vi påvirker et marked, kan vi...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
    Kategorier: , ,
  • 8. maj 2012 | 0 kommentarer
    Det ligger i ordet; populær betyder at stræbe efter folkegunst, men ønsker du at skabe solid forretning, er det at være populær alt for sårbart. Jeg mener at det alt for ofte dræber god forretning frem for at...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
  • 22. maj 2011 | 0 kommentarer
    - overfladisk kassetænkning og overtroiske affaldsstoffer? Det er godt – det er dårligt! Det kan jeg lide – det kan jeg ikke lide! Meningsmaskinen kører 24 timer i døgnet, men hvad skal vi egentlig bruge den til?...
    Læs mere...
    Bedømmelse:

Om denne blog


Få besked når Christian skriver


Business Unusual, sådan vinder Succes over Fiasko!

– er en af de mest opsigtsvækkende og nye fagbøger inden for infotainment-genren! Bogen er et direkte oprør mod søvndyssende vanetænkning og slidte forretningsklicheer om individets reelle potentialer og business as usual-tankegangen.

Køb den her

Christian på de sociale medier

   


Christian på Twitter

Hvis du vil have besked når Christian og ligesindede bloggere har lavet et nyt indlæg, så klik her:


Seneste kommentarer