PR-mand og uddannet journalist. To ord, der måske kan bringe dig på rette vej i forståelsen af, hvad vi måske kan hjælpe hinanden med. Jeg gør det en del i at engagere mig i sjællandske forretningsnetværk og har bl.a. hjulpet en række mindre forlag med at sælge bøger gennem en boghandel online, som jeg startede i 2011 med en tidligere kollega. Denne blev overtaget af et andet firma i 2013.
Det er dog gennem det selvstiftede PR-bureau Supra Media (etabl. 2009), jeg tjener til føden. Bureauet er specialiseret i at skabe synlighed for især it- og sundhedskunder og bygger på en forretningsforståelse, der tager udgangspunkt i den enkelte kundes behov frem for at tænke i enten eller-baner. For den bedste løsning behøver ikke at være online-baseret. Ofte opnås de bedste resultater ved at kombinere web og offline-verdenen. Specialerne er PR-kampagner (herunder pressemeddelelser) og SEO-analyse samt eksekvering inden for søgemaskineoptimering, som jeg har arbejdet prof. med siden efteråret 2009.
Tag et kig på hjemmesiden ved at klikke på PR-bureau og se nogle af de cases, der optræder. Hvis vi taler Google+, er ham der PR-konsulenten også til stede der, når (SEO)vinden bærer på.