Gennem en årrække med ansvar i marketingsafdelinger i bl.a. Grossist- og Business Intelligence branchen, har jeg oparbejdet en bred erfaring med markedsføring, branding og visuelle identiteter, online såvel som offline.
I dag har jeg et lille, men stærkt team, som udarbejder grafisk kommunikation. Herunder store og små hjemmesider, fora, logoer og mange andre tryksager. Jeg har bl.a. været medvirkende til at udgive 4 marketingbøger løbende de sidste par år.
Jeg har en dygtig SEO-tekniker tilknyttet, som har stor erfaring med søgemaskinoptimering, som jeg altid anbefaler at prioritere, hvis det er vigtigt for kunden at blive fundet via Google. Men det er altid vigtigt at kunden ser værdi i produkterne kontra pris. Jeg pådutter aldrig nogen noget og kommer altid med min faglige holdning til en given problemstilling. Vi kan kun leve af det, hvis kunden får en god oplevelse fordi vi kan HJÆLPE. Ikke pga noget andet. Kun, hvis vi kan gøre en forskel.
Jeg går altid efter et længerevarende og tæt samarbejde. Det må være målet for begge parter, at der er god rådgivning, stor fleksibilitet og kvalitet i leverancen. Derfor ser I mig heller ikke være en del af det underbydningscirkus der kan være inde på Freelancer-delen, for jeg ved at det kræver research, forventningsafstemning og korrekturgange for at få skabt det bedste resultat. Og det er vel det bedste du vil have?