på Amino

Hvad skal det kommende økonomisystem kunne?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5 Næste >
Amino-karma 472
Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. maj 10
Indlæg ialt: 114
Jacob Holmkjær Ossipoff
Fra JustSMS.dk
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 15:11

Super system. 

Jeg mangler lidt muligheden for at kunne tilføje/rette i produkt teksten i selve fakturaen.

Har en vare der hedder "Mobiltelefon serienr: xxxxxxxxx" og for ikke at oprette et produkt for hver Mobiltelefon ville det være perfekt hvis jeg kunne rette  xxxxxxxxx i fakturaen uden den oprettede et nyt produkt.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 15:15

Mads Herlev:

Hej Martin! Først synes jeg det er super fedt med sådan et regnskabsprogram! Jeg mangler sådan et. Men jeg synes i skal lave API integration, som mange små webshop ejere nok vil få brug for, da jeres system så skal kunne trække salg over i økonomi systemet automatisk! :)

Mange hilsner

Mads

Hej Mads,

Tak for dit input.

Jeg forstår dine tanker, men vi har ikke umiddelbart planer om at lave et API.

Rigtig god weekend.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.392
Fra Odense
Tilmeldt 1. jan 12
Indlæg ialt: 393
Mads Herlev
Fra Babytoys.dk
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 19:19

David Andersen:

Mads Herlev:

Hej Martin! Først synes jeg det er super fedt med sådan et regnskabsprogram! Jeg mangler sådan et. Men jeg synes i skal lave API integration, som mange små webshop ejere nok vil få brug for, da jeres system så skal kunne trække salg over i økonomi systemet automatisk! :)

Mange hilsner

Mads

Hej Mads,

Tak for dit input.

Jeg forstår dine tanker, men vi har ikke umiddelbart planer om at lave et API.

Rigtig god weekend.

Nej, det kan jeg næsten forstå, også på Martin!

Jeg synes i skal tage det op til en genovervejelse, da jeg tror der er rigtig mange mennesker som har brug for det. Jeg er næsten 100 % sikker på at hvis i laver noget SIMPELT API, vil i vinde "regnskabsprogram løbet" da jeres idéer er helt unikke. Jeres system vil blive brugt af rigtig mange små webshops (mig iblandt). Der vil API muligheden være guld værd.

Men tag det op til genovervejelse og så håber jeg i er kommet på andre tanker :)

God weekend.

Mange hilsner

Mads

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 157.981
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.289
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 21:52

Hej Mads

Vores målgruppe er ikke avancerede webshops :-)
Jeg forstår hvad du siger, men hele ideen er at holde programmer super simpelt og API'er m.m. vil gøre det mere indviklet.
Så regn ikke med det.

De bedste hilsner

Martin

 

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 31.354
Fra København
Tilmeldt 1. jun 06
Indlæg ialt: 6.114
Mikkel Mikjær Christensen
Fra Mikjaer Consulting ApS
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 22:25

Jeg har længe ledt efter et værktøj til at sende fakturaer med, jeg overlade selve bogføringsarbejdet til en ekstern og har ingen interesse i at se flg/lign. hvergang jeg logger ind:

Det er jo dumt ... i min situation ville jeg hellere have at den f.eks. viste: INDTÆGTER - INDBETALT T. DATO = TILGODEHAVENDE 

Derudover så savner jeg automatisk rykker-procedure, det skal være sådan at jeg definerer mine ønsker, f.eks.:

1 dag efter betalingsdato fremsend venlig reminder uden gebyr

10 dage efter send rykker med 310kr i kompensation + 100kr og 2% i rykkergebyr og rente

20 dage efter send inkassovarsel.

Hvor andre måske vil have lidt længere lunte og måske vil sende 3 rykkere og spare kunden for de "310kr i kompensation"

Mulighed for at sende paypal link medel. evt. EWire med fakturaen.

Det ville også være rigtig fedt hvis jeg (f.eks. som it supporter) står ude hos kunden og sender en regning fra mobilen, at jeg kan række kunden min mobil hvorefter han kan taste sine dankort detaljer ind og betale mig på stedet.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 31.354
Fra København
Tilmeldt 1. jun 06
Indlæg ialt: 6.114
Mikkel Mikjær Christensen
Fra Mikjaer Consulting ApS
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 22:29

Martin Thorborg:
API'er m.m. vil gøre det mere indviklet.

Ikke nødvendigvis ... man kunne lave et api-handshake der ville sætte mig i en stand til at indhente et tokken fra kunden uden at kunden gjorde andet end at klikke i et link og taste sin kode, lidt ala når man overdrager et domæne hos dk-hostmaster.

Det behøver ikke ændre udseendet af brugerinterfacet _overhovedet_.

Men API Kald til at trække og sætte kunder, produkter og fakturaer - samt markere en faktura som betalt ville være guld værd kombineret med et faktura-only system. :)

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 157.981
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.289
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 22:31

Helt enig, dasboardet skal gøre meget smartere, det er et stort fokuspunkt, så godt med input på den front.

Mikkel Mikjær Christensen:
Derudover så savner jeg automatisk rykker-procedure, det skal være sådan at jeg definerer mine ønsker, f.eks.:
 

Det er let at lave, men jeg frygter at mange iværksættere vil glemme at reg. indbetalinger og så får kunderne rykkere som er uberettigede. Men ja, rykkermaskinen skal være super let og hurtig at bruge, også på mobilen!

Mikkel Mikjær Christensen:
Mulighed for at sende paypal link medel. evt. EWire med fakturaen.
 

Det er også noget vi kigger på!

De bedste hilsner

Martin

 

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 22:36

Kunne man ikke lave en funktion til kunder der ikke har købt noget i flere år at der kan trækkes nogen lister  ellers mister man måske overblikket hvis der er mange kunder der ikke har handlet i meget lang tid når jeg skriver det så sammenligner jeg lidt med de lister man kan søge ud på borgere i en kommune. Måske med en funktion afslut kundeforhold ? Sandsynligheden for at alle de gamle kunder vil handle tror jeg er meget lille og i givet fald så opretter man dem bare igen. Jeg kan forestille mig at jeg vil få  behov for at kunne trække lister til den løbende  indberetning hos SKAT. Samt indberetning af daglige indtægter og udgifter som kan søges ud med valgfrie datointerval.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 31.354
Fra København
Tilmeldt 1. jun 06
Indlæg ialt: 6.114
Mikkel Mikjær Christensen
Fra Mikjaer Consulting ApS
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 23:01

Mht. faktura så er der nogle virksomheder der kræver at fakturaen emailes som en vedhæftning, ellers kan deres system ikke finde ud af det. Jeg ved godt at det så betyder at vi ikke længere kan spore dem - men jeg brugte en eftermiddag på at sætte en server op med eneste formål at modtage faktura-emails fra vores system, downloade fakturaen og sende den videre som en vedhæftning. Det ville være lækkert med et flueben så man kan tvinge den til at sende den med som vedhæftning, evt. pr. kundebasis.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.392
Fra Odense
Tilmeldt 1. jan 12
Indlæg ialt: 393
Mads Herlev
Fra Babytoys.dk
Skrevet Skrev: 20-04-2013 kl. 10:07

Jeg har en idé til dashboardet.

Jeg prøvede at få min konto til at gå i minus og så står der f.eks: -21.000

Men det tal er stadig grønt. Jeg synes når det er minus tal, så skal det være rødt, når plus = grøn.

Mange hilsner

Mads

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 3 ud af 5 (43 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5 Næste >

RSS-feed