Jeg har arbejdet med digitale medier i forskellige afskygninger siden 2003, og er pr. januar 2016 gået selvstændig med virksomheden ADELHOU Marketing.
Før det arbejdede jeg fuldtid i knap otte år hos Bonnier Publications, hvor jeg til sidst sad som Senior Internet Marketing Specialist. Her var jeg ansvarlig for alt Paid Media i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Dette omfattede bl.a. samarbejde med Affiliate netværk, bookinger af display annoncering samt hands-on drift og optimering af Google Adwords på alle abonnementskampagner for magasintitler fra Bonnier Publications (fire lande), Benjamin Media (Danmark) og Bonnier Media (Norge).
Med overgangen til selvstændig med ADELHOU - hvor min medejer, Nadja Houmøller, allerede har været fuldtids selvstændig siden 2011 - sidder jeg fortsat meget med Google Ads for forskellige kunder, men også med digital marketing af diverse andre arter. Foruden Google Ads er mit fokus på data-analyse via Google Analytics samt søgemaskineoptimering – især SEO tekster, der giver gode placeringer og tiltrækker potentielle kunder.
Derudover skal der også mere fokus på en række projekter for diverse nye kunder, men der er altid plads til flere i porteføljen, så bare tag kontakt, hvis du tror et samarbejde kunne være aktuelt.