på Amino

Se er det NU at DU og DIN virksomhed SKAL i gang med SALGET!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Amino-karma 2.695
Fra København
Tilmeldt 20. apr 09
Indlæg ialt: 60
Martin Mouritzen
Fra Microlearn
Skrevet Skrev: 10-11-2009 kl. 18:08

Annonce: Har du problemer / udfordringer ved kold kanvas, så starter vi snart nyt kursus hos Salgstrænerne den 24. november, hvor du fast en gang om ugen kommer ind hos os og lære alt omkring kold kanvas og udføre det i praksis imens, at der er salgscoach til stede.. Ring til mig på 31 230 130 eller send mig en mail på mm@salgstraenerne.dk og hør mere.

KOLD KANVAS

Kold kanvas er måske så meget sagt, men det at opsøge ny kunder på alle mulige måder SKAL være en prioritet og SKAL bookes i kalenderen. 

Kold kanvas også kaldet new biz eller opsøgende salg er en nøgle aktivitet for at nå sine salgsmål. Problemet er bare, at når der bliver travlt i forretningen, så er kold kanvas meget tit en af de aktiviteter der som det første bliver nedprioriteret og i manges tilfælde helt glemt. Jeg hører tit ”puha jeg har så travlt at jeg har slet ikke tid til at sælge??”. Der er INGEN undskyldninger for at fylde sin pipeline, hvilket du SKAL ellers ender du op med en tom kalender og en tom ordrebog. Derfor skal du død og pine have lavet din salgsplan sådan, at du kan se hvor meget tid som du skal bruge på at opsøge nye kundeemner gennem eventuelt kold kanvas. Når du har vores meget salgsaktivitet du skal bruge – altså tid du skal bruge så book det i din kalender og hold det!

Lav en plan – hav et godt mix af forskellige kold kanvas / new biz / opsøgende salgs aktiviteter: Kold kanvas, altså at tage telefonen og komme i dialog med nye potentielle kunder – dette skal minimum fylde 50 % af din salgsaktivitet lad være med at gemme dig bag ved SEO, SEM, AdWords og hvad det nu ellers hedder (nu skal jeg passe på jeg ikke kommer i problemer). Derudover kunne det være seminarer, webinarer, direct mail kampagner, netværksmøder, annoncering, business klubber, artikel skrivning, bloging, OG kontinuerlig opkald og møder med eksisterende kunde med øje for mersalg (book også dette i din kalender).

Nøglen til at få alt dette til at lykkes er… PLANLÆGNING! Så hvornår har du booket at du skal lave kold kanvas?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

RSS-feed