på Amino

Hvad med rengøring og VP til private?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 180
Fra Hedehusene
Tilmeldt 28. nov 08
Indlæg ialt: 40
DK-FR pigen
Skrevet Skrev: 24-02-2009 kl. 19:17

Hej alle,

jeg er selv nystartet rengøring og vinduespoleringsfirma i Nordsjælland (Halsnæs område).

Jeg undrer mig lidt, når jeg kigger rundt på de forskellige hjemmesider - nemlig at de fleste helst ønsker erhvervskunder. Hvordan kan det være?

Hvis man har erhvervskunder, er arbejdstiden som regel dårligere (fordi det er aften, tidlig morgen eller weekend der skal arbejdes i..), og så er det min oplevelse at privat kunder er villige til at betale en højere pris end erhverv - selvom jeg egentlig troede det var omvendt inden jeg startede..

Hvad er jeres kommentarer?

Kunne nogen være interesseret i et samarbejde? Jeg giver gerne erhvervskunder fra mig, hvis jeg kan få nogle privat kunder.. Gerne i området naturligvis... Smile

Hilsen

Helene

Ren Pondus

P.S. Jeg mangler stadig at få lavet en hjemmeside, har I nogle gode idéer til, hvor jeg kan henvende mig uden at det skal koste alt for meget? Jeg har ingen erfaring indenfor den del, men vil egentlig gerne selv være med i processen om, at lave den... Håber I har nogle gode idéer..

• Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 133
Tilmeldt 18. feb 09
Indlæg ialt: 47
Star-Service
Skrevet Skrev: 08-03-2009 kl. 15:41

jeg er jeg gerne have noget samarbejde med jeres/dit firma hvis du stadig søger dette. jeg desvære til i kbh så jeg ved ikke hvordan du ser på denne sag. men til gængæld kan jeg hjælpe dig med hjemmesiden og andre til hvis du vil....

du kan jo starte med at tjekke min

www.star-service.dk

60 88 44 88->du ringer bare hvis vi lige skal snakke lidt mere sammen ang. samarbejde

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 45
Fra Ringsted
Tilmeldt 28. aug 07
Indlæg ialt: 11
tj060375
Skrevet Skrev: 02-04-2009 kl. 11:16

Det er altid en balancegang om man skal vælge erhverv eller privat eller tilbyde begge.

Jeg går selv primært efter erhvervskunder, da der er mindre kørsel forbundet hermed. Det er nemmere for mig at planlægge 6 pladser i løbet af en nat/dag end at får puslespillet med 18 privatkunder til at gå op.

Jeg har tidligere selv haft mange privatkunder, både rengøring og VP, men har efterhånden valgt dem fra, da jeg bedre kan lide den dynamik jeg mærker hos mine kunder. Men det er jo en smagssag.

Fordelen ved privatkunder er, som du selv nævner, tidspunktet på dagen opgaven skal udføres på.....

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed