Havde tænkt mig at vi kunne starte et nætværk af rengørings, service -vinduespudsere.
Vil du sælge til disse, søger du kunder eller...
Sælger, salgskonsulent, eksportsalg
Hej
Jeg syntes det er en rigtig god ide det du er komme med og hilser denne velkommen.
Jeg er selv startet en rengøringsfirma www. jh-service.com og må da sige... at det er en udfordring at komme igang med at få kunder, og må da indrømme at der er mange om budet
Jeg har været i branchen siden 1981 og som ledere i en støre virksomhed siden 1991, og prøver nu lykken selv.
mvh. Jannie H
Rigtig god ide!
Jeg er nystartet med en rengøringsvirksomhed og må give Jannie ret i, at det svært at skaffe kunder. Så jeg vil først og fremmest bruge denne gruppe til, at kunne få gode råd og tips af andre omkring henvendelse til kunder.
Jeg har rengøringsvirksomheden Ren23 Rengøringsservice - www.ren23.dk
LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil
Har været på din website, og den er da god, med hensyn til kunder må man sige... vi er mange om budet, og det skal nok komme en dag. Jeg annoncere på google pt, og så må vi se med tiden, og ellers er det fod arbejde.
mvh
Jannie H
Det er nok altid svært at komme igang fra nul punktet, men alternativ reklame som folk ligger mærke til hjælper altså. det kunne være DOORHANGERS (dem man hænger på dørene på hotellet....)
Ellers hedder det en masse visit kort og netværk....
Ja det kan du nok have ret i, jeg er igang med folder - Google - og sender også, og så kan der nok ikke gøres mere.
Jeg har hørt hent tilbud, men kender dem ikke og ved ikke hvor dyre de er, tilgengæld har jeg prøvet fagagenten men den gav ikke noget derfor er den opsagt.
Mvh. Jannie
Henttilbud.dk har jeg været i kontakt med. Det lød som et fornuftigt koncept, men igen - der er ingen garantier ved noget af det. Konceptet er, at de markedsfører ens virksomhed og der igennem skaffer kundekontakt - HUSK kundekontankt og IKKE kundeaftaler. Derefter er det op til ens salgsevner, om man kan få en aftale i hus.
Jeg fik tilbudet at få tilsendt 20 tilbud for 140 kr. stk., altså til en samlet pris på 2800 + moms. Så kan man selv vælge om man vil modtage 1 tilbud pr. uge, 2, 3 osv.
Hej igen
Jeg er helt med på at det ikke er kunde aftaler! det var det samme jeg havde på Fagagenten, der fik jeg på de 9 mdr 7 tilbud for ca 1900,- pr. mdr. og det må man da sige var lidt for dyrt, hvis man ikke for mere.
Men tak for oplysningerne det vil jeg kigge på.
Hent-Tilbud.dk er så et bedre valg, da man ikke betaler pr. måned, men pr. tilbud - altså man betaler for det man får.
Hej..
Jeg har også svært ved at få kunder..
Vores hjemmeside er: http://www.amerservice.dk/
Har også været i kontakt med hent tilbud, men det er som sagt ikke kunder man får : (
Det er en hård branche, håber dog at det kommer til at se lysere us fremover..