på Amino

Skal vi så få lidt gang i gruppen?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 1.069
Tilmeldt 12. dec 05
Indlæg ialt: 288
LAiKA iT
Skrevet Skrev: 24-03-2009 kl. 15:16

Har nu selv været "usynligt" medlem et stykke tid, men syntes nu der mangler lidt gang i denne gruppe?

Så lad os starte med en "Hvem er du?" runde, jeg starter:

Jeg hedder Johnny R. Christensen, har arbejdet på og med Open Source siden 2002, og er idag partner med bl.a. RedHat, Sun, Mandriva, Ubuntu, MySQL, Zimbra for blot at nævne nogle af de open source selskaber vi har indgået partnerskab med.

Derud over er jeg Dansk distributør for Bynari, og tilbyder hele deres produkt portefolie af Insight produkterne.

Arbejder primært med opsætning, udvikling og optimering af Open Source forretningssystemer (CRM, ERP, servere) og ehandelsløsninger (osCommerce, Zen Cart, osCSS, Prestashop og Magento).

Hvad med dig, hvem er du, hvilke områder inden for OS gør du dig i og hvad kan du tilbyde os andre i denne gruppe?

Det er jo fedt, at vi har sådan en gruppe for alle os der arbejder med og/eller benytter OS produkter i hverdagen - vi skal da bare igang med at udnytte gruppen og hinanden! Er sikker på, at vi hver især ligger inde med en stor god erfaring inden for hvert sit felt og at vi dermed kan gøre brug af hinandens hoveder til sparing og hjælp.
Så hvad venter I på? Lad os så få sparket liv i gruppen!

De bedste hilsner,
Johnny

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.360
Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. jun 09
Indlæg ialt: 419
Michael
Skrevet Skrev: 07-06-2009 kl. 14:09

Enig med Johnny, om ejer af en virksomhed er altid har arbejdet paa systemer der fortrinvis har brugt Opensource Software, syntes jeg at der burde vaer med fokusering paa hvor godt de sidste opdateringer af PHP er. Den nye mere OOP fokuseret hvilket goer det mere effektive.

Loesniger er fine, hvad der ogsaa skal med er priser, som ejer af en virksomhed med mange programmoer der arbejder med PHP, samt Springsource og LifeRay, hvor min partner er dugtig inden for C, C++ og Java.

Stiller jeg spoergsmaalet, hvordan kan der goeres mere for at fremme forstaaelsen at OpenSource er mere flexsibelt end det store dyre koebe systemer.

Baade Bruger, Kunde og programmoerne kan nemt have gavn af OpenSource.

Michael

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed