Er der nogen der kan forslå et godt modul til nyhedsbrevet? Jeg har fået et foreslået der hedder Mail Chimp, men er der andre der ligger lige til højrebenet?
Billigt Hundeudstyr Online
Mail chimp er næsten for godt ud til at være sandt. Det skal hermed testes igennem.
Jeg har haft kig på mailiac.dk som et dansk alternativ til at sende nyhedsbreve, de har fokus på rapportering og rådgivning/support.
Hej.
Her er der også et par gode gratis moduler fra TemplatesMaster som jeg selv bruger:
Easytabs Tabs på produktsider
Easy lightbox Lightbox til produktbilleder
De har også et par andre gratis moduler, samt 2 gratis templates.
Jens@ mailchimp er overlegen!
Også vil jeg lige anbefale zopim.com som er et online support system. Det er vildt godt.
1. Jeg får det gratis
2. Når jeg er offline er det ikke på siden
3. Jeg får beskederne over MSN
Jeg har pt. kun gratis versionen, hvor det ikke er muligt at bestemme farver. en smut forbi min shop, så kan du se systemet.
Vi er i gang med at teste ca. 6 af aheadWorks moduler.
PT. er det for tidligt at sige mere om dem, men der er bestemt nogle af dem som har sine svagheder, selvom de lyder fantastiske.
F.eks. burde Follow-up e-mail være en skøn skøn ting, men man skal godt nok knokle for at få det til at virke efter hensigten hvis man kun tillader "gæster" i shoppen.
Men jeg vender da tilbage når vi har noget mere konkret på dem. Hvis I har spørgsmål til nogle af dem så bare skyd løs.
Mvh.
Janus
Janus Beck Christensen:Vi er i gang med at teste ca. 6 af aheadWorks moduler.
Hvilke moduler har I testet og er der nogle I kan anbefale eller hvilke skal man holde sig fra?
ThomasVJ: Mht onestepcheckout, så dutter den umiddelbart ikke hvis man kører en e-mærket butik.
Mht onestepcheckout, så dutter den umiddelbart ikke hvis man kører en e-mærket butik.
Du har ret. Jeg har dog været i kontakt med e-handelsfonden i forbindelse med en kunde som gerne ville have onestepcheckout og naturligvis beholde sit e-mærke. Det blev løst ved at lave en javascript funktion der kopierede Fakturerings- og Leveringsoplysninger over til højre under opsummering af ordren og så blev den godkendt. Indrømmet - det kræver lidt tilpasning, men det kan lade sig gøre. :)