Hejsa
Jeg overvejer om ikke man kunne samle sig X antal webshops, for at få udviklet moduler der henvender sig direkte til det danske marked. Jeg har for eksempel overvejet at få udviklet sms service på ordre m.m., men det bliver hurtigt dyrt hvis jeg skal betale alt selv. Derfor vil jeg hører om det kunne have interesse for Jer andre shop ejere, ikke nødvendigvis på overstående eksempel men i det hele taget at gå sammen om at få lavet tingene.Det kræver selvf. man kan blive enige, men er man fx. 10 shops skulle det være underligt hvis ikke bare de 3-4 kunne samle sig om et modul.
Du må endelig sige til hvis du kan samle et par stykker til standard moduler. Vi kan lave det ret billigt grundet vores outsourcede team. Vi har fx. lavet en Magento => e-conomic integration.
Jeg kunne godt være med på sms modulet, når vi får gang i vores shop.
Vi begynder at sende med Billig Pakkepost, som skriver i en tråd herinde. For at vi kan køre det automatisk, så pakkelabels skrives automatisk skal vi have installeret Consignor. Tror ikke der findes et modul til dette, men det kunne være super at koble sms på det også som ekstra service med pakkeopdateringer eller ordrestatus. Vi vil have mest muligt automatisk, så det bliver auto-bogføring til e-conomics og auto udskrivning af labels, auto emails med tracking, og så sms kunne være en ekstra service.
Rasmus Lindgren: Hejsa Du må endelig sige til hvis du kan samle et par stykker til standard moduler. Vi kan lave det ret billigt grundet vores outsourcede team. Vi har fx. lavet en Magento => e-conomic integration.
Hvad koster jeres modul til e-conomics? Jeg har set et modul der kører sammen med post Danmark og e-conomics, er det det? Kan det ret simpelt sættes sammen med consignor ? Ved ikke om det bliver nødvendigt de overhovedet skal spille sammen, eller bare kan køre seperat og modtage data fra shoppen.
Billigt Hundeudstyr Online
langvang:Hvad koster jeres modul til e-conomics?
Vi har ladet MagentoHotel.dk forhandle modulet: https://www.magentohotel.dk/mulighed-for-integration-med-e-conomic-regnskabsystem/
Prisen er 1000 om året og 200 i oprettelse.
langvang:Hvad koster jeres modul til e-conomics? Jeg har set et modul der kører sammen med post Danmark og e-conomics, er det det? Kan det ret simpelt sættes sammen med consignor ? Ved ikke om det bliver nødvendigt de overhovedet skal spille sammen, eller bare kan køre seperat og modtage data fra shoppen.
Angående Consignor har www.troolweb.no udviklet et modul hertil. Prisen er 1500 NOK http://www.trollweb.no/produkter-og-tjenester/magento-edi-integrasjon