på Amino

Hvad vil du opleve på ferien i Bulgarien?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Amino-karma 24
Fra Varna
Tilmeldt 17. mar 10
Indlæg ialt: 4
flag
Henrik Bjerregaard Madsen
Skrevet Skrev: 18-10-2010 kl. 11:07

Hvad vil du opleve på ferien i Bulgarien?

 

Egentlig tilmeldte jeg mig denne gruppe for at hvad danskerne drøfter om ferie, men der ser ikke ud til at være så meget aktivitet herinde? Så lad mig komme med et bidrag. Jeg bor i Bulgarien, som mange fejlagtigt tror kun handler om druk- og badeferie.

 

Det er rigtigt at Bulgarien har nogle af Europas bedste sandstrande med rent badevand, over 300 solskinsdage om året etc. men landet har også en fantastisk natur, smukke bjerge med moderne skisportssteder, skønne vine og masser af kulturelle oplevelser. Desuden er Bulgarien et meget sikkert og billigt rejseland. Men nok om det.

 

Sammen med en lokal partner markedsfører jeg et helt nyt turistprodukt i Bulgarien - rundrejse i et stort amerikansk motor home med chauffør/guide. Der er frit valg af destination og tidsperiode.

 

Nu er mit spørgsmål - tror I dette er noget, som danskerne kunne tænke sig at opleve Bulgarien på? Hvis det bliver en succes ligger det i kortene, at flåden af motor-homes skal udvides.

 

Læs mere her:

http://www.bulgarien.dk/GoodLifeWeb/Resources/FCK/File/PDF/Oplevelser/Motor_home.pdf

Venlig hilsen fra Varna
Henrik Madsen alias "BulgarienMadsen!

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

RSS-feed