på Amino

PROFIL-LISTE

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 163
Fra Söderhamn (Sverige)
Tilmeldt 27. nov 08
Indlæg ialt: 47
Keld Sørensen
Skrevet Skrev: 13-04-2009 kl. 10:27

Hej

 

Det var sku fint med den liste, jeg havde overset en.

Nu er vi alle medlemmer i hinandens grupper, hvad kan vi så bruge det til? Jeg kan komme med et par ider. Men bed ikke om alle er med på det.

1. Må man lave rekaler i en selv i de andres grupper, det kan være de har nogle medlemmer som ikke ved hvad jeg laver

2. Vi inviter ens medlemmer over i de andres fan grupper bare ved og sende en besked til alle.

3. Til det her

"Vedr. konkurrenter på listen, så er det ok hvis der er en enkel eller 2 sider, man ikke ønsker at være "fan/medlem" af.
Konkurrenten har selvfølgelig samme ret til at afstå fra at blive "fan/medlem".

Hvad med at abrjde sammen, det bør ku la sige gøre

 

Bare nogle ider fra min side

Keld

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.018
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. dec 06
Indlæg ialt: 513
Blankensteiner
Fra Andando ApS
Skrevet Skrev: 14-04-2009 kl. 08:37

Hej Keld


1:
Det er ikke noget jeg er interesseret i. Jeg kan godt se pointen, men for mit eget vedkommende, vil jeg gerne holde min firma-profil, så
"ren" som muligt! Men derfor kan der jo godt være andre der syntes det er en fin idé, så det er da bare om at få "byttet" reklame med dem.

2:
Ja, det er jo oplagt at gøre ens venner, opmærksom på hinandens profiler, men for at det skal blive alt for
spam-agtigt ... 20 beskeder vil de fleste nok ikke syntes om! ... hvad er så den bedste måde at gøre det på?

3:
Arbejde sammen med en konkurrent! Det er jo noget nær den sværeste kunstart der findes Indifferent


Jeg vil godt tilføje et par idéer!

4:
Jeg har selv startet diverse debatter på min firma-profil, men må sande at det ikke er nemt at få "fans" til at deltage! Hvis der er nogle herinde der selv har nogle debatter kørende, kunne vi jo hjælpe hinanden med at udvikle disse? Hvis der var 5-10 stykker der begyndte at debatere, ville det måske være mere lokkende for andre at komme med deres input! Det skal på ingen måde være rygklapperi, men være en ærlig og konstruktiv debat.

5:
"Kommentarer" til væg-opslag, kunne også være en idé. Jeg har f.eks. lavet et væg-opslag om at nu nærmer picnic-tiden sig, at vi nu fører et nyt
produkt "Vavu Vin" og meget andet. Det ville nu være rart med lidt feed-back på det, hvilket nok skal kick-startes, før andre vil komme med små input!



Har I andre idéer?

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed