på Amino

Funktioner på fansiden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 26.602
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 4.105
Boysen
Skrevet Skrev: 13-03-2009 kl. 18:27

Hejsa

Efter en hamrende godt seminar i dag i Herning, har jeg besluttet mig for at give FB fuld skrue.

Jeg vil gerne give medlemmerne en gratis light version af min bog "et sikkert hjem" og desuden give det samme til de fremtidige medlemmer. Hvor hvordan gør jeg nået tilgængeligt for "kun" medlemmerne?

En anden ting jeg gerne vil sætte op, og har meget store forventninger til, er at jeg vil forære en gratis røgalarm væk per 100 medlemmer der kommer til shoppen. Har i nogle ideer til hvordan jeg får budskabet ud?

Glæder mig til at hører fra Jer

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 26.602
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 4.105
Boysen
Skrevet Skrev: 13-03-2009 kl. 20:09

Nu fik jeg det da gjort forkert :), jeg har lagt link og kode op til bogen, men vist ikke kun for fans, men for alle. hmm

Men jeg vil gerne igang med at lave kampagnen hvor jeg forære en røgalarm væk pr. 100 medlemmer, jeg sender selvfølgelig ud til alle fan og alle mine venner, men hvordan sender jeg det så det ikke bare er en besked...altså sådan at modtageren kan sende den direkte videre til sine venner?

 

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 26.602
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 4.105
Boysen
Skrevet Skrev: 14-03-2009 kl. 22:33

Slet ingen der kan hjælpe mig?

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.018
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. dec 06
Indlæg ialt: 513
Blankensteiner
Fra Andando ApS
Skrevet Skrev: 16-03-2009 kl. 09:49

Hej Kenneth

Kenneth Boysen:

Nu fik jeg det da gjort forkert :), jeg har lagt link og kode op til bogen, men vist ikke kun for fans, men for alle. hmm


Jeg mener ikke du kan lave et opslag på væggen, eller lignende, som KUN er beregnet for dine fans, så længe hele siden er åben for alle :-(


Kenneth Boysen:

Men jeg vil gerne igang med at lave kampagnen hvor jeg forære en røgalarm væk pr. 100 medlemmer, jeg sender selvfølgelig ud til alle fan og alle mine venner, men hvordan sender jeg det så det ikke bare er en besked...altså sådan at modtageren kan sende den direkte videre til sine venner?


Jeg ville lave en "begivenhed", ligesom de auktioner som jeg laver for Andando. Så kan du opfordre dine fans til at invitere deres venner mm. og de kan så igen invitere. Min erfaring er dog, at det gør de ikke sådan lige uden videre :-( ... hvad der skal til at lokke de næste led til at invitere, er stadig noget jeg selv efterlyser, så gode idéer er velkomne :-)

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed