på Amino

Bogføring af revisor

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Amino-karma 217
Fra Faaborg
Tilmeldt 12. jan 14
Indlæg ialt: 44
Mads R.
Fra Sport & Profil
Skrevet Skrev: 06-01-2015 kl. 00:00

Hej Dinero

Vi er ved at afslutte vores regnskab for 2014 og gøre det klar til vores revisor som har adgang igennem Dinero. Super smart :-)

Han gør os nu opmærksom på, at vi skal lave en post der hedder Revisor i vores regnskab for 2014, da udgifter høre til her, MEN det skal være uden moms da vi først må få denne når vi modtager regningen i 2015??

jeg kan finde en konto der hedder 63040 (Afsat revisor) + konto 7000 (revisor og advokat) - den sidste siger han nu vi ikke må bruge for den er med moms og den må vi først få når vi får fakturaen fra ham. Hvis jeg opretter en ny konto bliver den automatisk pålagt moms, så jeg er lidt i tvivl om hvad der egentlig er den rigtige måde. Kan i hjælpe?

For mig ville det jo være ligeså nemt at bogføre hele lortet når jeg fik fakturaen fra dem og så komme den ind i regnskabet for 2015, for mig gør det ikke så meget, men kan da godt se det måske ser forkert ud når den faktura er for at afslutte regnskabsåret for 2014.

Hvad siger i? hvad har i af gode råd og hvad kan jeg sige videre. Jeg er jo ikke revisor så jeg forstår måske ikke den samme logik som de arbejder ud fra.

På forhånd tak

/Mads

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

RSS-feed