Hej alle i regnskabskyndige Dinero-brugere.
Min kone og jeg har siddet og puslet med regnskabet i hendes nyopstartede virksomhed. Dette har vi gjort i Dinero.
Det viste sig dog efter mange timers bogføring, at der var blevet lavet en masse rod ET eller andet sted. Vi besluttede derfor, at det var nemmest, at slette regnskabsåret, oprette et nyt og starte forfra.
Efter vi har gjort dette ser tingene mere fornuftige ud. Men.... Nu ligger der i øverste højre hjørne under notifikationer 104 fakturaer, som står markeret med "forfalden". Disse fakturaer vedrører alle det slettede regnskabsår, og når jeg forsøger at slette dem, får jeg at vide, at jeg ikke kan slette dem, da jeg ikke kan slette en momsafregnet faktura.
Momsregnskabet i det gamle, slettede regnskabsår VAR iorden og ER ganske rigtigt også indberettet til SKAT, men da alle disse fakturaer er gendannet i det nyoprettede regnskabsår, vil vi MEGET gerne af med de gamle fakturaer.
Hvordan gør vi det ?
Hilsen Jens
Jens: Hej alle i regnskabskyndige Dinero-brugere. Min kone og jeg har siddet og puslet med regnskabet i hendes nyopstartede virksomhed. Dette har vi gjort i Dinero. Det viste sig dog efter mange timers bogføring, at der var blevet lavet en masse rod ET eller andet sted. Vi besluttede derfor, at det var nemmest, at slette regnskabsåret, oprette et nyt og starte forfra. Efter vi har gjort dette ser tingene mere fornuftige ud. Men.... Nu ligger der i øverste højre hjørne under notifikationer 104 fakturaer, som står markeret med "forfalden". Disse fakturaer vedrører alle det slettede regnskabsår, og når jeg forsøger at slette dem, får jeg at vide, at jeg ikke kan slette dem, da jeg ikke kan slette en momsafregnet faktura. Momsregnskabet i det gamle, slettede regnskabsår VAR iorden og ER ganske rigtigt også indberettet til SKAT, men da alle disse fakturaer er gendannet i det nyoprettede regnskabsår, vil vi MEGET gerne af med de gamle fakturaer. Hvordan gør vi det ? Hilsen Jens
Hej Jens.
Det lyder mærkeligt - lad endelig supporten kigge på det :)
Kontakt os her:
https://dinero.dk/support/
De bedste hilsner
Rasmus
http://www.amino.dk/groups/dinero_project/forum/t/245762.aspx