Hej
Jeg har anskaffet mig en iZettle kortlæser i min lille butik. Når en kunde betaler med kort giver jeg 2,75% i gebyr. Hvordan konterer jeg dette korrekt?
Fx kunden køber varer for 100 kr. Faktura på 100 kr.Jeg betaler 2,75% i gebyr, så jeg får kun overført 97,25 til min konto. og så passer pengene ikke længere.
Håber meget en kan hjælpe.
Max
PS: Kunne man forestille sig at Dinero og iZettle kunne snakke sammen om produkter og bilag mm?
Max Sørensen: Hej Jeg har anskaffet mig en iZettle kortlæser i min lille butik. Når en kunde betaler med kort giver jeg 2,75% i gebyr. Hvordan konterer jeg dette korrekt? Fx kunden køber varer for 100 kr. Faktura på 100 kr.Jeg betaler 2,75% i gebyr, så jeg får kun overført 97,25 til min konto. og så passer pengene ikke længere. Håber meget en kan hjælpe. Max PS: Kunne man forestille sig at Dinero og iZettle kunne snakke sammen om produkter og bilag mm?
Hej Max.
Vi beklager virkelig at du ikke har fået svar.
Der er sket noget i vores opsætning, således vi ikke har fået mail om dit spørgsmål.
Har du fået løst din problemstilling?
Du kan komme videre med denne guide:
https://dinero.dk/support/saelger-du-pa-internettet/
Vi drøfter stadig om det skal være muligt - så kan ærligt ikke svare dig på det endnu :)
De bedste hilsner
Rasmus