Hej alle,
Er ny til Dinero, og synes det generelt er rigtig godt. Men vi er et handselsselskab og jeg ville gerne kunne oprette både køb og salg af mine produkter.
Måske har jeg misforstået noget, men jeg ville jo gerne under "køb" kunne registrere pris på de produkter, jeg sælger. Jeg kan jo kun i regnskabsperioden udgiftsføre de produkter, jeg har solgt, og ikke samtlige indkøb fra min leverandør i regnskabsåret, hvordan gør man det i Dinero? Altså kan jeg sætte det op således, at Dinero ved, hvor mange styks jeg har solgt og hvad indkøbsprisen har været?
vh
Anders
Anders_1983: Hej alle, Er ny til Dinero, og synes det generelt er rigtig godt. Men vi er et handselsselskab og jeg ville gerne kunne oprette både køb og salg af mine produkter. Måske har jeg misforstået noget, men jeg ville jo gerne under "køb" kunne registrere pris på de produkter, jeg sælger. Jeg kan jo kun i regnskabsperioden udgiftsføre de produkter, jeg har solgt, og ikke samtlige indkøb fra min leverandør i regnskabsåret, hvordan gør man det i Dinero? Altså kan jeg sætte det op således, at Dinero ved, hvor mange styks jeg har solgt og hvad indkøbsprisen har været? vh Anders
Hej Anders.
Dinero har desværre ikke et lagermodul endnu (som er det du efterspørger).
Se hvordan andre brugere håndtere deres lager i Dinero :
https://dinero.dk/support/guides/hvordan-handtere-jeg-varelager-og-momsen-hertil/
De bedste hilsner
Rasmus