Hej alle sammen
jeg har prøvet mit bedste med at finde svaret, men jeg forstår ikke det jeg læser. Så jeg håber nogen kan give mig en step by step guide til hvordan jeg skal ligge en order ind i dinero der er købt i foreksempel USA.
Som jeg ser det er "omkostningerne" disse:
Ordren materiale - lad os sige
Ordren fragt
Behandling af fortoldning i DK
import moms på varen
Told
Men hvordan skal alle disse ting ligges ind? og er der noget jeg skal være opmærksom på. For jeg har 100% sikkert gjort det forkert ind til nu, så vil gerne havde lidt hjælp.
Verdande Koncept: Hej alle sammen jeg har prøvet mit bedste med at finde svaret, men jeg forstår ikke det jeg læser. Så jeg håber nogen kan give mig en step by step guide til hvordan jeg skal ligge en order ind i dinero der er købt i foreksempel USA. Som jeg ser det er "omkostningerne" disse: Ordren materiale - lad os sige Ordren fragt Behandling af fortoldning i DK import moms på varen Told Men hvordan skal alle disse ting ligges ind? og er der noget jeg skal være opmærksom på. For jeg har 100% sikkert gjort det forkert ind til nu, så vil gerne havde lidt hjælp.
Hej Hej.
Jeg vil gerne hjælpe dig videre, men hvis jeg skal lave en guide skal den kunne lægges på vores hjemmeside bagefter.
Hvis du prøver at lægge dine bilag op (uden personligt materiale) -> så skal jeg kigge på det ved lejlighed :)
Alternativt er det højst sandsynligt besvaret på amino. Der har jeg set en del af det før.
De bedste hilsner
Rasmus