på Amino

importmoms, step by step guide efterlyses

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 58
Fra Danmark
Tilmeldt 10. nov 11
Indlæg ialt: 15
Verdande Koncept
Fra Verdande Koncept
Skrevet Skrev: 13-06-2014 kl. 20:11

Hej alle sammen

jeg har prøvet mit bedste med at finde svaret, men jeg forstår ikke det jeg læser. Så jeg håber nogen kan give mig en step by step guide til hvordan jeg skal ligge en order ind i dinero der er købt i foreksempel USA.

Som jeg ser det er "omkostningerne" disse:

Ordren materiale - lad os sige 

Ordren fragt 

Behandling af fortoldning i DK 

import moms på varen 

Told

Men hvordan skal alle disse ting ligges ind? og er der noget jeg skal være opmærksom på. For jeg har 100% sikkert gjort det forkert ind til nu, så vil gerne havde lidt hjælp.

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 16-06-2014 kl. 09:16

Verdande Koncept:

Hej alle sammen

jeg har prøvet mit bedste med at finde svaret, men jeg forstår ikke det jeg læser. Så jeg håber nogen kan give mig en step by step guide til hvordan jeg skal ligge en order ind i dinero der er købt i foreksempel USA.

Som jeg ser det er "omkostningerne" disse:

Ordren materiale - lad os sige 

Ordren fragt 

Behandling af fortoldning i DK 

import moms på varen 

Told

Men hvordan skal alle disse ting ligges ind? og er der noget jeg skal være opmærksom på. For jeg har 100% sikkert gjort det forkert ind til nu, så vil gerne havde lidt hjælp.

Hej Hej.

Jeg vil gerne hjælpe dig videre, men hvis jeg skal lave en guide skal den kunne lægges på vores hjemmeside bagefter.

Hvis du prøver at lægge dine bilag op (uden personligt materiale) -> så skal jeg kigge på det ved lejlighed :)

Alternativt er det højst sandsynligt besvaret på amino. Der har jeg set en del af det før.

De bedste hilsner

Rasmus

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed