på Amino
Dinero Regnskab

Relaterede Grupper

Udlæg fra ejer i SMBA - flyttet til dinero

Side 2 ud af 2 (13 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 19-06-2014 kl. 15:33

General Ka D'Argo:

Jeg synes ikke så godt om at du opfordrer andre til at bruge kontoen for overført resultat... som normalt bruges til: Overført resultat.
Hvis mellemregningen ikke stemmer når du har tastet din åbningsbalance ind (som giver nul), så er det fordi der ikke er nogen mellemregning i din åbningsbalance.
Hvis du så debiterer Overført resultat betyder det nok at din åbningsbalance ikke længere stemmer med regnskabet fra Billys Billing (i særdeleshed saldoen for overført resultat).
I stedet er det måske værd at kigge på hvorfor dit regnskab i Billys billing ikke har indeholdt den mellemregnings-saldo som du forventer.
Det virker lidt som om du er på dybere vand end du kan bunde.

Vil give dig 100% ret.

Det er ikke et generelt råd som skal gives. Måske er det rigtigt i din given case, men noget tyder på din primobalance er problemet.

Grunden til jeg ville have dig forbi supporten er, at vi meget gerne vil hjælpe dig videre. Måske via os eller en anden bogholder.

De bedste hilsner

Rasmus

• Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 723.573
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 19-06-2014 kl. 18:38

Hej begge to,

Tak for svarerne.

Jeg synes ikke så godt om at du opfordrer andre til at bruge kontoen for overført resultat... som normalt bruges til: Overført resultat.
Hvis mellemregningen ikke stemmer når du har tastet din åbningsbalance ind (som giver nul), så er det fordi der ikke er nogen mellemregning i din åbningsbalance.
Hvis du så debiterer Overført resultat betyder det nok at din åbningsbalance ikke længere stemmer med regnskabet fra Billys Billing (i særdeleshed saldoen for overført resultat).
I stedet er det måske værd at kigge på hvorfor dit regnskab i Billys billing ikke har indeholdt den mellemregnings-saldo som du forventer.
Det virker lidt som om du er på dybere vand end du kan bunde.
General Ka D'Argo - Balancen/regnskabet hos Billys Billing HAR indeholdt den mellemregnings-saldo som jeg forventer. Den bogholder som Dinero sendte ud, mente bare ikke det var nødvendigt at flytte den med over. Da jeg så spurgte ind til om det virkelig kunne være rigtigt, kunne han godt se det var forkert det han havde sagt, og skrev at det var gået for hurtigt for ham og at han har travlt for tiden og det må være derfor. Han skrev så hvordan han synes jeg skulle flytte den over, men den metode han skrev, synes jeg lød forkert, da jeg spurgte ind til det, svarede han ikke - jeg rykkede igen for svar, og hørte intet, og prøvede i stedet lykken her i forummet...
Til begge:
Tak for rådet. Min hensigt var ikke at rådgive andre forkert, overhovedet. Jeg tænkte bare at jeg endelig havde løsningen på det, også ville jeg gerne hjælpe andre. Det er så åbenbart den forkerte løsning jeg har fået (endnu engang af en der endda burde være professionel til dette.. Ååh!).
Jeg sender en mail ind Rasmus... Vil som sagt bare ikke sendes tilbage til den samme bogholder igen, (af tidligere nævnte årsager). Det håber jeg i kan forstå. Jeg har selvfølgelig maildokumentaiton på forløbet, hvis i ønsker det.
  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 723.573
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 20-06-2014 kl. 16:39

Rasmus kontaktede mig i dag og hjalp mig ud af det, så nu kører jeg fuldt på dinero med alt korrekt opsat. Mange tak Rasmus!! :-)

• Amino Karma for indlæg: 11
Side 2 ud af 2 (13 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed