Hej,
Jeg skal have fremsendt en påmindelse og/eller en rykker til en kunde med EAN nummer, men når jeg trykker på påmindelse vil den have en mail adresse? Hvordan kan jeg sende en påmindelse til en kunde med EAN nummer?
//Henrik Eriksen
//Henrik Eriksen - PlusConcept
Salg. Promotion. Event. Marketing.
Henrik Eriksen: Hej, Jeg skal have fremsendt en påmindelse og/eller en rykker til en kunde med EAN nummer, men når jeg trykker på påmindelse vil den have en mail adresse? Hvordan kan jeg sende en påmindelse til en kunde med EAN nummer? //Henrik Eriksen
Hej Henrik.
EAN tillader ikke normale påmindelser, hvorfor dette ikke er muligt.
Pt. kan du i Dinero ikke lave en rykker gennem EAN. Det er en opgave vi har på vores todo.
Derfor vil den foreslå en mail adresse.
Du kan alternativt lave rykkeren i Dinero og sende den gennem spoon.
De bedste hilsner
Rasmus
Rasmus Theilsø Madsen:Du kan alternativt lave rykkeren i Dinero og sende den gennem spoon.
Nok bare mig, der ikke ved hvad det er. Spoon? :-)
Henrik Eriksen: Rasmus Theilsø Madsen:Du kan alternativt lave rykkeren i Dinero og sende den gennem spoon. Nok bare mig, der ikke ved hvad det er. Spoon? :-)
Hvis vidst ikke skrevet helt korrekt - så kan godt forstå du ikke kan følge mig :)
https://www.sproom.net/
Så for at være helt præcis, så danner jeg en påmindelse/rykker i Dinero. Overfører den til Sproom, hvor jeg gensender til det EAN nummer det drejer sig om? Korrekt forstået?
Henrik Eriksen: Så for at være helt præcis, så danner jeg en påmindelse/rykker i Dinero. Overfører den til Sproom, hvor jeg gensender til det EAN nummer det drejer sig om? Korrekt forstået? //Henrik Eriksen
Ja det vil jeg mene.
Men kender ikke processen i sproom. Jeg ved bare andre brugere gør det således :)