HejJeg kunne godt tænke mig en lille detalje. Nemlig at man på ens overbliks side, som er ret god, kunne se ens beholdning på ens bankkonto, sådan som regnskabsprogrammet er ajourført. Det vil lynhurtigt give et indblik i om man er ajour med at bogføre. For jeg tjekker dagligt min bankkonto, og hvis man så kan se at beløbene stemmer overens, så ved man at man er ajour med sin bogføring. Ligesom det også hurtigt kan bruges til at se om det man lige har bogført er bogført korrekt :) Håber I hurtigt vil tilføje dette til ens overbliks side. Ultimativt ville det jo være, at man selv kunne vælge hvad man vil have vist på sin overbliks side. Lidt modul agtigt. Men dog ikke så vigtigt. Jeg savner bare mest at kunne se bankkontoen.
Venlig hilsen, Steffen GregersenFundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS
Steffen Gregersen: HejJeg kunne godt tænke mig en lille detalje. Nemlig at man på ens overbliks side, som er ret god, kunne se ens beholdning på ens bankkonto, sådan som regnskabsprogrammet er ajourført. Det vil lynhurtigt give et indblik i om man er ajour med at bogføre. For jeg tjekker dagligt min bankkonto, og hvis man så kan se at beløbene stemmer overens, så ved man at man er ajour med sin bogføring. Ligesom det også hurtigt kan bruges til at se om det man lige har bogført er bogført korrekt :) Håber I hurtigt vil tilføje dette til ens overbliks side. Ultimativt ville det jo være, at man selv kunne vælge hvad man vil have vist på sin overbliks side. Lidt modul agtigt. Men dog ikke så vigtigt. Jeg savner bare mest at kunne se bankkontoen.
Hej Steffen.
Tak for input, jeg lægger det på ønskelisten :)
De bedste hilsner
Rasmus