I vores (teater)forening har vi løbende udgifter fordelt på en lang række konti i en (hjemmelavet) kontoplan. Disse udgifter vil jeg gerne kunne hæfte op på enkelte afdelinger/projekter, så jeg både kan se og styre totalforbrug men også aflæse den enkelte afdelings/projekts forbrug. Altså en afdelingskontering. Jeg kan ikke finde noget om det i videoer, beskrivelse eller debat...?
Elver: I vores (teater)forening har vi løbende udgifter fordelt på en lang række konti i en (hjemmelavet) kontoplan. Disse udgifter vil jeg gerne kunne hæfte op på enkelte afdelinger/projekter, så jeg både kan se og styre totalforbrug men også aflæse den enkelte afdelings/projekts forbrug. Altså en afdelingskontering. Jeg kan ikke finde noget om det i videoer, beskrivelse eller debat...?
Hej Elver.
Det er korrekt du ikke kan finde noget på det - vi har ikke den funktion i Dinero.
Vi overvejer det på sigt, men det er ikke noget som er på tegnebrættet på den korte bane :)
De bedste hilsner
Rasmus