Hej
Jeg har en kunde som har betalt det meste af hans faktura. Når jeg vil lave en rykker til ham på det resterende tager den hele beløbet med som skyldigt, selvom det kun er en lille rest der mangler? Endvidere står denne faktura og figurerer med det fulde beløb i "kommende betalinger" og "Igangværende". Burde der ikke bare stå rest beløbet??
Jeg er vild med oversigten på forsiden - dog ville det være fedt hvis man selv kunne vælge om den skulle vise en bestemt måned, kvartal eller hele året - kommer det?? - ja jeg ved godt man kan gå ind under resultatsopgørelse og se det, kunne bare være dejligt overskueligt og rart, hvis det var lige til at se på forsiden.
Morten L: Hej Jeg har en kunde som har betalt det meste af hans faktura. Når jeg vil lave en rykker til ham på det resterende tager den hele beløbet med som skyldigt, selvom det kun er en lille rest der mangler? Endvidere står denne faktura og figurerer med det fulde beløb i "kommende betalinger" og "Igangværende". Burde der ikke bare stå rest beløbet?? Jeg er vild med oversigten på forsiden - dog ville det være fedt hvis man selv kunne vælge om den skulle vise en bestemt måned, kvartal eller hele året - kommer det?? - ja jeg ved godt man kan gå ind under resultatsopgørelse og se det, kunne bare være dejligt overskueligt og rart, hvis det var lige til at se på forsiden.
Hej Morten.
Din besked har forputtet sig i min mailboks. Beklager !
Du har fuldstændig ret - det er sendt til en udvikler i dag :)
Tak for begge dele.
De bedste hilsner
Rasmus