Jeg oplevede i dag at jeg fik en indbetaling på en faktura, som kunden hverken havde set, downloaded eller printet.
Jeg havde været opmærksom på at kunden nok ikke havde observeret min faktura, idet vi var et par dage over forfald. Men alligevel kom betalingen så i dag.
Jeg havde egentlig besluttet at jeg ville sende en påmindelse, blot for at se om den så blev set.
Betalingen kom altså og det er jo fint - jeg undrede mig blot lidt over at jeg ikke har kunnet registrere nogen aktivitet i forbindelse med denne faktura.
Det er i øvrigt en fantastisk oplevelse at arbejde med Dinero, så tak til hele teamet for jeres indsats.
De bedste hilsner
John
Hornbek: Jeg oplevede i dag at jeg fik en indbetaling på en faktura, som kunden hverken havde set, downloaded eller printet. Jeg havde været opmærksom på at kunden nok ikke havde observeret min faktura, idet vi var et par dage over forfald. Men alligevel kom betalingen så i dag. Jeg havde egentlig besluttet at jeg ville sende en påmindelse, blot for at se om den så blev set. Betalingen kom altså og det er jo fint - jeg undrede mig blot lidt over at jeg ikke har kunnet registrere nogen aktivitet i forbindelse med denne faktura. Det er i øvrigt en fantastisk oplevelse at arbejde med Dinero, så tak til hele teamet for jeres indsats. De bedste hilsner John
Hej John.
Tak for de rosende ord :)
Det lyder meget spændende - den sag vil jeg meget gerne følge op på.
Kan du sende mig et link til den faktura samt link til denne tråd på support@dinero.dk
Rasmus