på Amino

Læg overhead til faktura

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 47
Tilmeldt 10. dec 07
Indlæg ialt: 9
aciboy
Skrevet Skrev: 10-02-2014 kl. 06:03

Hej!

Jeg har en fast kunde, som jeg udfører forskellige opgaver for hver måned. 

Beløbet de bliver faktureret, afhænger af udført arbejde. Min kontrakt med dem indeholder timesatser og forskellige genetillæg. Og dertil bliver der så lagt et overhead på 12,5% af det månedlige beløb.

Er der en smart måde at lave det på i Dinero - så beløbet automatisk kan blive lagt oven i det samlede fakturabeløb? Jeg har flere andre kunder, som ikke betaler overhead - så funktionen skal kun bruge til denne ene, konkrete kunde.

På forhånd tak for hjælpen!

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 10-02-2014 kl. 09:08

aciboy:

Hej!

Jeg har en fast kunde, som jeg udfører forskellige opgaver for hver måned. 

Beløbet de bliver faktureret, afhænger af udført arbejde. Min kontrakt med dem indeholder timesatser og forskellige genetillæg. Og dertil bliver der så lagt et overhead på 12,5% af det månedlige beløb.

Er der en smart måde at lave det på i Dinero - så beløbet automatisk kan blive lagt oven i det samlede fakturabeløb? Jeg har flere andre kunder, som ikke betaler overhead - så funktionen skal kun bruge til denne ene, konkrete kunde.

På forhånd tak for hjælpen!

Hej Aciboy.

Tak for din mail.

I Dinero har vi valgt at prøve at ramme de behov som 90% af de små virksomheder har.

Vi har midlertidigt ikke vurderet at dette behov er noget som de fleste brugere har.

Jeg vil gerne lægge det på vores ønskeliste, men tror ikke det bliver lavet foreløbigt :)

Håber alligevel du bliver glad for Dinero.

De bedste hilsner

Rasmus

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed