Jeg har et prøveabonnement på dinero, men upload af bilag virker ikke. Jeg har downloaded dinero app'en til Iphone og forsøgt at lave et kontantkøb. Jeg får bare en fejlmeddelelse "der skete en fejl under upload til dinero"
Det samme sker når jeg prøver at lave et kontantkøb på dinero.dk. Der kommer en fejlmelding "Der skete en fejl. Kontakt dinero support.
ingeniøren: Jeg har et prøveabonnement på dinero, men upload af bilag virker ikke. Jeg har downloaded dinero app'en til Iphone og forsøgt at lave et kontantkøb. Jeg får bare en fejlmeddelelse "der skete en fejl under upload til dinero" Det samme sker når jeg prøver at lave et kontantkøb på dinero.dk. Der kommer en fejlmelding "Der skete en fejl. Kontakt dinero support.
Hej Ingeniøren.
Har du oprettet regnskabsåret 2014 ?
De bedste hilsner
Rasmus
Hej Rasmus
Tak for hjælpen - det hjalp. Jeg havde håbet at lave tests i 2013 regnskabet, så jeg ikke behøvede at "forurene" 2014 regnskabet.
Kan man ikke lave et testregnskab (sandkasse) ?
ingeniøren: Hej Rasmus Tak for hjælpen - det hjalp. Jeg havde håbet at lave tests i 2013 regnskabet, så jeg ikke behøvede at "forurene" 2014 regnskabet. Kan man ikke lave et testregnskab (sandkasse) ?
Hej Igen :)
Du kan bare oprette en ny virksomhed og regnskabet 2014 og teste i.
Det kan du senere slette :)
Konto (mand oppe i hjørnet) -> min konto -> nyt firma