på Amino

Dinero Feedback :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 154
Tilmeldt 13. jan 09
Indlæg ialt: 38
linding
Skrevet Skrev: 03-02-2014 kl. 19:15

Hej...

Jeg har en lille enkeltmandsvirksomhed, og er nu begyndt at bruge Dinero, og jeg har et par kommentare, ønsker :)

1. Print af købs bilag

Er det ikke muligt at lave en print funktion af ens købsbilag? Jeg ville godt jeg kunne printe den ud og vedhæfte den orginale faktura og så sætte den i mappen.

2. Kunder og leverandøre.

Jeg synes det er lidt rodet at ens kunder og ens købsleverandøre står i samme kategori, eller er det bare mig? Jeg gad godt når man gik i faktura, så havde man kunder og når man gik i køb så havde man leverandør listen. Men bare my point of view.

3. Bilags Nr. #

Mine faktura og købsbilag får det samme bilags nummer? Så jeg har en faktura der hedder 00001 og et købs bilag der hedder det samme 00001, jeg gad jo fx. godt jeg kunne nummerer mine købs bilag med fx. 90001 eller lignende, så det var nemt at skælne mellem faktura og købsbilag, men igen, bogholderi delen er lidt nyt for mig, så måske det bare er moden man gør det på?

Men er rigtig glad for at bruge programmet og det virker dejlig overskueligt. 

Mvh

Dan

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 04-02-2014 kl. 09:15

linding:

Hej...

Jeg har en lille enkeltmandsvirksomhed, og er nu begyndt at bruge Dinero, og jeg har et par kommentare, ønsker :)

1. Print af købs bilag

Er det ikke muligt at lave en print funktion af ens købsbilag? Jeg ville godt jeg kunne printe den ud og vedhæfte den orginale faktura og så sætte den i mappen.

2. Kunder og leverandøre.

Jeg synes det er lidt rodet at ens kunder og ens købsleverandøre står i samme kategori, eller er det bare mig? Jeg gad godt når man gik i faktura, så havde man kunder og når man gik i køb så havde man leverandør listen. Men bare my point of view.

3. Bilags Nr. #

Mine faktura og købsbilag får det samme bilags nummer? Så jeg har en faktura der hedder 00001 og et købs bilag der hedder det samme 00001, jeg gad jo fx. godt jeg kunne nummerer mine købs bilag med fx. 90001 eller lignende, så det var nemt at skælne mellem faktura og købsbilag, men igen, bogholderi delen er lidt nyt for mig, så måske det bare er moden man gør det på?

Men er rigtig glad for at bruge programmet og det virker dejlig overskueligt. 

Mvh

Dan

Hej Dan.

1. Er nød til at spørge hvad pointen til dette er ? Vi lægger jo bilag i skyen for, at du kan smide de papirer ud :)

2. Enig - vi arbejder på en løsning hvor de er delt

3. Først vil jeg anbefale dig at læse om bilagsnummerserierne i vores FAQ (se signatur) -> der beskriver mere omkring det. Herudover kan du sagtens ændre faktura bilag til en anden nummerserie. Det kan du gøre når du opretter en faktura og klikker på nummeret. Købsbilag kan du ændre pr. år - når du opretter regnskabsåret.

Håber det hjælper dig videre - skriv endelig hvis det ikke giver mening :)

De bedste hilsner

Rasmus

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed