Kunne der ikke laves en guide eller uddybende forklaring på de forskellige kontonumres brug?
Der er flere af dem der i mine ukyndige øjne kunne være lige gode til en given udgift...
Lidt tekst der kaldes frem i toppen som uddyber valget ville være en god hjælp ligesom i forklarer forskellen på valg af 'beholdning'
mvh
anders
anderssmith: Kunne der ikke laves en guide eller uddybende forklaring på de forskellige kontonumres brug? Der er flere af dem der i mine ukyndige øjne kunne være lige gode til en given udgift... Lidt tekst der kaldes frem i toppen som uddyber valget ville være en god hjælp ligesom i forklarer forskellen på valg af 'beholdning' mvh anders
Hej Anders.
Jeg syntes næsten du skal prøve at bruge vores crowd funktion.
Den er vi forresten ved at udvide så den indeholder langt flere ord.
De bedste hilsner
Rasmus
Det gør jeg jo automatisk også, men der dukker ikke noget op...måske skal jeg formulere teksten anderledes, men det er i sig selv jo heller ikke så brugervenligt.
En lille tekst der giver lidt forklaring på det valgte ville være en stor hjælp og give tryghed i at man gør det rette. Crown funktionen er smuk nok, men den løser ikke behovet helt. Dette tekst felt ville også kunne uddybe andre elementer der virker forvirrende for amatører (såsom modkonto og fakturanumre etc)...så kan man jo lukke for det når man bliver bedre til det bogholdermæssige....
anderssmith: Det gør jeg jo automatisk også, men der dukker ikke noget op...måske skal jeg formulere teksten anderledes, men det er i sig selv jo heller ikke så brugervenligt. En lille tekst der giver lidt forklaring på det valgte ville være en stor hjælp og give tryghed i at man gør det rette. Crown funktionen er smuk nok, men den løser ikke behovet helt. Dette tekst felt ville også kunne uddybe andre elementer der virker forvirrende for amatører (såsom modkonto og fakturanumre etc)...så kan man jo lukke for det når man bliver bedre til det bogholdermæssige.... anders
Hvilken type omkostning er der tale om ? Jeg er igang med at lave et oplæg til en udvidelse - så vil meget gerne høre hvor du har problemer :)