på Amino

bogføring af udgifter etc der modtages per email eller automatisk hæves

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 52
Tilmeldt 14. jan 14
Indlæg ialt: 13
anderssmith
Skrevet Skrev: 02-02-2014 kl. 20:49

Er der en smart måde at få virksomheden udgifter til webhosting, internet og telefon (feks fullrate og yousee) in i Dinero?

Jeg modtager en pdf med faktura en gang om måneden eller blot en alm email fra den når der trækkes penge.

Meget enkelt, men ikke når jeg skal have det ind i Dinero Pro....Skal jeg printe billagne ud for at affotografere dem....eller save og uploade pdf'en?.

mvh

anders

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 03-02-2014 kl. 08:49

anderssmith:

Er der en smart måde at få virksomheden udgifter til webhosting, internet og telefon (feks fullrate og yousee) in i Dinero?

Jeg modtager en pdf med faktura en gang om måneden eller blot en alm email fra den når der trækkes penge.

Meget enkelt, men ikke når jeg skal have det ind i Dinero Pro....Skal jeg printe billagne ud for at affotografere dem....eller save og uploade pdf'en?.

mvh

anders

Hej Anders.

Lige nu er det ikke muligt at gemme mails direkte op som bilag - men lur mig om det ikke kommer på sigt ;)

Du kan til gengæld gemme mailen som PDF og lægge den ind i Dinero.

Husk at bilag i skyen kræver Dinero Pro

De bedste hilsner

Rasmus

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 212.029
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 47.156
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet Skrev: 03-02-2014 kl. 10:36

og husk at du skal ha et bilag ud - den der uvane de har med at sende en SMS når de trækker din regning gælder ikke, du må ikke bogføre efter bankkonto bare men skal ha et bilag hvor ex moms eller ikke moms fremgår, så du skal ha dem til at sende regning eller du skal trække den selv via deres internet hjemmeside

Kan du se regningen fuldt på skærmen kan du bare tage billedet til app der fra skærmen - ingen grund til at printe

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed