Er der en smart måde at få virksomheden udgifter til webhosting, internet og telefon (feks fullrate og yousee) in i Dinero?
Jeg modtager en pdf med faktura en gang om måneden eller blot en alm email fra den når der trækkes penge.
Meget enkelt, men ikke når jeg skal have det ind i Dinero Pro....Skal jeg printe billagne ud for at affotografere dem....eller save og uploade pdf'en?.
mvh
anders
anderssmith: Er der en smart måde at få virksomheden udgifter til webhosting, internet og telefon (feks fullrate og yousee) in i Dinero? Jeg modtager en pdf med faktura en gang om måneden eller blot en alm email fra den når der trækkes penge. Meget enkelt, men ikke når jeg skal have det ind i Dinero Pro....Skal jeg printe billagne ud for at affotografere dem....eller save og uploade pdf'en?. mvh anders
Hej Anders.
Lige nu er det ikke muligt at gemme mails direkte op som bilag - men lur mig om det ikke kommer på sigt ;)
Du kan til gengæld gemme mailen som PDF og lægge den ind i Dinero.
Husk at bilag i skyen kræver Dinero Pro
De bedste hilsner
Rasmus
og husk at du skal ha et bilag ud - den der uvane de har med at sende en SMS når de trækker din regning gælder ikke, du må ikke bogføre efter bankkonto bare men skal ha et bilag hvor ex moms eller ikke moms fremgår, så du skal ha dem til at sende regning eller du skal trække den selv via deres internet hjemmeside
Kan du se regningen fuldt på skærmen kan du bare tage billedet til app der fra skærmen - ingen grund til at printe
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com