på Amino
Dinero Regnskab

Relaterede Grupper

Udfordringer med Dinero

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 2.290
Fra Kolding
Tilmeldt 5. sep 09
Indlæg ialt: 523
Kim Thranborg
Fra All Creative A/S - Vejle
Skrevet Skrev: 31-01-2014 kl. 06:13

Hej jeg har lidt udfordringer med Dinero som jeg håber i kan hjælpe med

Hvis jeg går ind på kundes saldooversigt viser dem en gammelt beløb selvom der ikke er nogen forfaldne fakturaer
https://app.dinero.dk/3711/2014-01/contacts/balance

Hvis en kunde ønsker at få et kontoudtog f.eks. 3 måneder bagud - hvordan laver jeg det ?

En kunde har lavet en indbetaling på trods af at der ikke er nogen forfaldne fakturaer. Vi har aftalt at jeg beholder pengene da beløbet kan modregnes i de(n) kommende fakturaer.
Men hvordan registrerer jeg det indbetalte beløb på kunden og får det modregnet ved kommende fakturering ?

Hjælp....

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 31-01-2014 kl. 09:10

Kim Thranborg:

Hej jeg har lidt udfordringer med Dinero som jeg håber i kan hjælpe med

Hvis jeg går ind på kundes saldooversigt viser dem en gammelt beløb selvom der ikke er nogen forfaldne fakturaer
https://app.dinero.dk/3711/2014-01/contacts/balance

Hvis en kunde ønsker at få et kontoudtog f.eks. 3 måneder bagud - hvordan laver jeg det ?

En kunde har lavet en indbetaling på trods af at der ikke er nogen forfaldne fakturaer. Vi har aftalt at jeg beholder pengene da beløbet kan modregnes i de(n) kommende fakturaer.
Men hvordan registrerer jeg det indbetalte beløb på kunden og får det modregnet ved kommende fakturering ?

Hjælp....

Hej Kim.

Tak for din besked - hermed svar på dine spørgsmål :)

1. Det er en kendt fejl som bliver rettet næste gang vi opdatere. Skyldes du tidligere har slettet 2 fakturaer som samlet giver dette beløb. Så et par dage mere og beløbet vil ikke stå der igen :)

2. Det er en funktion vi har under udvikling. Den står på listen over opgaver meget snart :)

3. Det kan Dinero ikke håndtere i faktura modulet. Vi har i vores simple måde holdt fast i hvert bilag.

Vil der være lang tid mellem forudbetalingen og at du laver fakturaen ?

De bedste hilsner

Rasmus

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed