God aften,
Jeg sidder og prøver Dinero af, og har lavet testfaktura, men oplever at logoet forsvinder når jeg vil lave en PDF.
Tilføjer jeg logo i form af tekst - så kommer det fint frem på den genererede PDF.
Er det en fejl andre har lagt mærke til og eventuelt har et bud på en løsning hertil?
Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.
Casper Tofte: God aften, Jeg sidder og prøver Dinero af, og har lavet testfaktura, men oplever at logoet forsvinder når jeg vil lave en PDF. Logoet vises under udarbejdelsen af fakturaen og hvis jeg sender fakturaen på mail gennem Dinero. Ligeledes vises logoet hvis der trykkes "Udskriv" ved det fremsendte link gennem Dinero. Logoet forsvinder når jeg genererer en PDF igennem "Vis preview", download PDF når fakturaen er godkendt og når der trykkes "Download som PDF" ved den fremsendte faktura på mail. Altså; Lige meget hvor fakturaen laves til en PDF, så forsvinder logoet. Har forsøgt både at uploade i JPG, PNG og i forskellig størrelse, bl.a. svarende til 300 DPI. Ligeledes forsøgt med to forskellige computere, herunder både brug af Internet Explorer og Google Chrome. Tilføjer jeg logo i form af tekst - så kommer det fint frem på den genererede PDF. Er det en fejl andre har lagt mærke til og eventuelt har et bud på en løsning hertil?
Hej Casper.
Jeg vil meget gerne lige se dette - kan du sende mig en mail på support@dinero.dk med nedenstående :
1. Link til denne tråd
2. Din URL fra dinero når du er logget ind (dinero.dk/blabla)
3. Information fra http://supportdetails.com/
De bedste hilsner
Rasmus