En lille bitte feature, der vil gøre mit arbejde bedre Når man opretter en faktura som kladde og ikke får udsendt faktura samme dag, så skal man selv være opmærksom på, at datoen er korrekt ved godkendelse.Jeg har flere gang oprettet kladder for flere uger siden, og glemmer selv at ændre datoen til "i dag". Det betyder mine kunder får en faktura tilsendt, der allerede skulle være betalt.Kan man lave en lille feature der minder en om, at datoen ikke er i dag?
Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen
LabelLand.dk
Rune Breinholt Andersen: En lille bitte feature, der vil gøre mit arbejde bedre Når man opretter en faktura som kladde og ikke får udsendt faktura samme dag, så skal man selv være opmærksom på, at datoen er korrekt ved godkendelse.Jeg har flere gang oprettet kladder for flere uger siden, og glemmer selv at ændre datoen til "i dag". Det betyder mine kunder får en faktura tilsendt, der allerede skulle være betalt.Kan man lave en lille feature der minder en om, at datoen ikke er i dag?
Hej Rune.
Jeg tror det i praksis er svært at håndtere - men vil skrive det til mine programmører :)
De bedste hilsner
Rasmus