på Amino

kontoplan

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 63
Fra Hillerød
Tilmeldt 4. jan 11
Indlæg ialt: 14
Lene Weber
Skrevet Skrev: 20-01-2014 kl. 22:07

Hej Dinero

Jeg er helt med på at i ikke har mulighed for at lave alle de konti lige nu, som flere forskellige har ønsker om, men jeg syntes det ville være en god ide hvis i lavede en meget udvidet kontoplan (som pdf) som i forestiller jer kontoplanen kommer til at se ud "på den lange bane".

På den måde kunne dem der havde brug for flere konti allerede nu, oprette konti med de "rigtige" nr. på og den måde kommer crowd funktionen hurtigere til at virke når i laver nye standart konti og dem der allerede har oprettet konti slipper for at ændre nr. for at tilpasse til den "officielle"kontoplan-

Håber i vil bruge forslaget

De bedste hilsner Lene

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 21-01-2014 kl. 09:18

Lene Weber :

Hej Dinero

Jeg er helt med på at i ikke har mulighed for at lave alle de konti lige nu, som flere forskellige har ønsker om, men jeg syntes det ville være en god ide hvis i lavede en meget udvidet kontoplan (som pdf) som i forestiller jer kontoplanen kommer til at se ud "på den lange bane".

På den måde kunne dem der havde brug for flere konti allerede nu, oprette konti med de "rigtige" nr. på og den måde kommer crowd funktionen hurtigere til at virke når i laver nye standart konti og dem der allerede har oprettet konti slipper for at ændre nr. for at tilpasse til den "officielle"kontoplan-

Håber i vil bruge forslaget

De bedste hilsner Lene

Hej Lene.

Tusind tak for dit forslag - vi elsker at høre fra brugerne :)

Kan se din point, men det kan ganske enkelt ikke betale sig. Der sker nemlig noget om ikke så lang tid ;)

De bedste hilsner

Rasmus

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed