Hej Dinero
Jeg er helt med på at i ikke har mulighed for at lave alle de konti lige nu, som flere forskellige har ønsker om, men jeg syntes det ville være en god ide hvis i lavede en meget udvidet kontoplan (som pdf) som i forestiller jer kontoplanen kommer til at se ud "på den lange bane".
På den måde kunne dem der havde brug for flere konti allerede nu, oprette konti med de "rigtige" nr. på og den måde kommer crowd funktionen hurtigere til at virke når i laver nye standart konti og dem der allerede har oprettet konti slipper for at ændre nr. for at tilpasse til den "officielle"kontoplan-
Håber i vil bruge forslaget
De bedste hilsner Lene
Lene Weber : Hej Dinero Jeg er helt med på at i ikke har mulighed for at lave alle de konti lige nu, som flere forskellige har ønsker om, men jeg syntes det ville være en god ide hvis i lavede en meget udvidet kontoplan (som pdf) som i forestiller jer kontoplanen kommer til at se ud "på den lange bane". På den måde kunne dem der havde brug for flere konti allerede nu, oprette konti med de "rigtige" nr. på og den måde kommer crowd funktionen hurtigere til at virke når i laver nye standart konti og dem der allerede har oprettet konti slipper for at ændre nr. for at tilpasse til den "officielle"kontoplan- Håber i vil bruge forslaget De bedste hilsner Lene
Hej Lene.
Tusind tak for dit forslag - vi elsker at høre fra brugerne :)
Kan se din point, men det kan ganske enkelt ikke betale sig. Der sker nemlig noget om ikke så lang tid ;)
De bedste hilsner
Rasmus