på Amino

Overblik virker forkert efter mine første indtastninger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 21
Tilmeldt 4. jan 14
Indlæg ialt: 5
johntasc
Fra tasc Performance Danmark
Skrevet Skrev: 13-01-2014 kl. 12:28

Jeg er lige startet med Dinero for at afprøve om det er noget til mig. Jeg forstår ikke Overblik som vises på første side, idet mine udgifter og indtægter bliver lagt sammen som minus, og ikke beregnet mod hinanden. Men jeg kan se at minekøbsbilag vises under grafen korrekt med minus tegn foran.

Laver jeg fejl under indtastningen, eller er der noget galt i beregningen? Se skærmbilledet herunder:

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 13-01-2014 kl. 12:32

johntasc:

Jeg er lige startet med Dinero for at afprøve om det er noget til mig. Jeg forstår ikke Overblik som vises på første side, idet mine udgifter og indtægter bliver lagt sammen som minus, og ikke beregnet mod hinanden. Men jeg kan se at minekøbsbilag vises under grafen korrekt med minus tegn foran.

Laver jeg fejl under indtastningen, eller er der noget galt i beregningen? Se skærmbilledet herunder:

Hej Johntasc.

Jeg er rimelig sikker på, at du har indtastet med forkert fortegn.

Har du anvendt øvrig bilag i stedet for salg/købs funktionen.

De bedste hilsner

Rasmus

Amino-karma 21
Tilmeldt 4. jan 14
Indlæg ialt: 5
johntasc
Fra tasc Performance Danmark
Skrevet Skrev: 13-01-2014 kl. 14:36

Tak for svaret. Det var også min fornemmelse, men jeg var usikker hvor jeg skulle lede. Det hjalp meget. Nu tror jeg det kommer til at spille som jeg forventede. 

mvh

Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 13-01-2014 kl. 14:40

johntasc:

Tak for svaret. Det var også min fornemmelse, men jeg var usikker hvor jeg skulle lede. Det hjalp meget. Nu tror jeg det kommer til at spille som jeg forventede. 

mvh

Det er jeg glad for - ellers er du velkommen til at skrive igen :)

De bedste hilsner

Rasmus

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed