Hej,
Kunne i ikke på jeres roadmap gøre som der har været før. Skrive Den korte bane, i hvilken periode de ting kommer og det samme med Den lidt længere bane og den lange bane. Samt skrive på hvornår man kan oprettet en forening / "hobby" virksomhed som ikke er moms registeret.
Mvh.
Jonas
Jones_KJ: Hej, Kunne i ikke på jeres roadmap gøre som der har været før. Skrive Den korte bane, i hvilken periode de ting kommer og det samme med Den lidt længere bane og den lange bane. Samt skrive på hvornår man kan oprettet en forening / "hobby" virksomhed som ikke er moms registeret. Mvh. Jonas
Hej Jonas.
Hvor kigger du ? Min står med overskrifterne :
https://dinero.dk/roadmap.html
Jeg vil sige til programmørne at du ønsker denne løsning :)
De bedste hilsner
Rasmus
Hej Rasmus,
Det jeg mener er at man burde skrive det som det stod før.
Som f.eks.:
Den korte bane (Jan-Feb), Den lidt længere bane (Marts - Juli). Så må har en fornemmelse af hvornår de forskellige tinge kommer.
For når i skriver f.eks. Den lange bane, så tænker vi at det først kommer til november/december 2014.
Det er med korte ord. Perioden jeg vil have til, ud for den korte bane, den lidt længere bane og den lange bane - så man kan se hvornår man kan forvente de forskellige ting kommer.
Hej JonasVi tør lige nu ikke ligge os fast på faste tider.For at være ærlig, er det sindssygt svært at vide hvor lang tid ting tager og derfor har vi besluttet ikke at være for præcise med datoer.Det er pisse irriterende, men det er som det er.