Hej
Jeg har været inde i indstillinger og oprette 2014 regnskabsår, men alligevel kan jeg ikke få lov til at lave en faktura her den 9. januar.
På forhånd tak for svar
Det kan jeg heller ikke i dag
Jeg kan også kun lave en fakturalinje og kan heller ikke gemme fakturaen
mvh
Birthe
Mette: Hej Jeg har været inde i indstillinger og oprette 2014 regnskabsår, men alligevel kan jeg ikke få lov til at lave en faktura her den 9. januar. På forhånd tak for svar
Hej Mette.
Jeg tror umiddelbart det er fordi du prøver at lave en faktura i 2014 men står i regnskabsåret 2013 - eller omvendt. Du vælger regnskabsår ved at klikke på navnet i toppen og vælge et andet år :)
De bedste hilsner
Rasmus
Tak Rasmus!
Det hjalp meget, at få at vide at det var "Navnet", som jeg skulle klikke på for at finde derhen hvor jeg kan vælge regnskabsår. Det kunne jeg ikke gennemskue igår, hvor jeg ledte længe rundt med lys og lygte for at finde et sted hvor jeg kunne få lov at gøre et eller andet med regnskabsår
Nu er det jo nærmest helt indlysende
Mette
Mette: Tak Rasmus! Det hjalp meget, at få at vide at det var "Navnet", som jeg skulle klikke på for at finde derhen hvor jeg kan vælge regnskabsår. Det kunne jeg ikke gennemskue igår, hvor jeg ledte længe rundt med lys og lygte for at finde et sted hvor jeg kunne få lov at gøre et eller andet med regnskabsår Nu er det jo nærmest helt indlysende De bedste hilsner Mette
Selv tak Mette - jeg er glad for du kom videre :)
Hav en god weekend.