på Amino

Overblikket viser ikke alt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 25
Fra Fyn
Tilmeldt 10. aug 13
Indlæg ialt: 8
Bo C.
Skrevet Skrev: 05-12-2013 kl. 14:02

Selv om der er både salg og køb for en del penge, viser overblikket på forsiden kun tal fra og med september. Jeg har prøvet diverse indstillinger, men intet hjælper. Det ser dog fint, hvis jeg går under Rapporter / Resultatopgørelse.

Jeg troede, det var fordi jeg har skævt regnskabsår (27. juni 13 - 30. juni 2014), så jeg oprettede en test virksomhed med 1.1/31.12. Resultatet er det samme.

Hvorfor så ikke fjerne overblikket, for det er ikke særlig godt at se misvisende tal? Eller kald det Blindblik. Geeked

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.734
Fra København S
Tilmeldt 17. jul 07
Indlæg ialt: 498
Morten Rasmussen
Fra Amino ApS
Skrevet Skrev: 05-12-2013 kl. 15:59

Hej Bo 

Lige nu er overblikket desværre fastlåst, men det bliver lavet sådan at du i fremtiden selv kan vælge hvad der skal vises i det. 

De bedste hilsner
Morten 

Amino-karma 11
Tilmeldt 17. mar 11
Indlæg ialt: 3
Oledelfs
Skrevet Skrev: 15-12-2013 kl. 10:11

Hej

Er det noget der sker i en nær fremtid? :) Jeg savner nemlig også at man kan se statistik for hele regnskabsåret.

MVh Ole

Amino-karma 157.447
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.314
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 15-12-2013 kl. 10:43

Vi har en masse opgaver lige nu på Dinero.
Vi skal sørge for at folk let kan afregne moms.
Vi skal sørge for at folk kan afslutte deres årsregnskab.
Og en del andre ting, der er 100% nødvendige for alle.

Når de ting er afsluttet, så begynder vi at kigge på de andre ting og der er statstikker på listen.

Så mit gæt er 1. kvartal 14.

De bedste hilsner

Martin

• Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 11
Tilmeldt 17. mar 11
Oledelfs
Skrevet Skrev: 18-12-2013 kl. 00:39

Tak! Jeg var bare nysgerrig :)

Når vi nu er igang, så vil jeg høre om du har et bud på hvorfor mit CVR nummer refererer til "Ovideo" (mit gamle firmanavn) istedet for "Farvefilm"? Dinero henter sine data fra CVR.dk ikke? Det er cvr 32397735.

MVh Ole

Amino-karma 157.447
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Martin Thorborg
Skrevet Skrev: 18-12-2013 kl. 08:54

Vores CVR database er ikke up to date, da der har været en masse bøvl med CVR.
Men vi er snart klar med den opdaterede version.

De bedste hilsner

Martin

Amino-karma 11
Tilmeldt 17. mar 11
Oledelfs
Skrevet Skrev: 18-12-2013 kl. 11:41

Ok, det er bare i orden. Tak for svaret!

Håber I finder ud af det hele, da jeg godt kan lide jeres program og brugerflade :) God vind!

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 25
Fra Fyn
Tilmeldt 10. aug 13
Indlæg ialt: 8
Bo C.
Skrevet Skrev: 18-12-2013 kl. 16:39

Ikke for at være negativ, men det er ret deprimerende at se på de tal hver eneste gang man logge på, så mit regnskabsprogram kommer ikke til at hedder Dinero. Ikke kun pga. den fejl, for der er andre lidt mere alvorlige problemer og jeg synes ikke, jeg har tid til at eksperimentere og så også betale for det. Smart model. Skype-CoolSmile

Vil I have flere til at bruge Dinero og være med til at hjælpe, så gør det helt gratis inden vi kan tale om en "ude-af-beta" udgave. Bilag i sky i delen er vigtig og prisen på 99 er ok, men jeg vil ikke betale for nogen man ikke helt kan regne med. Og efter jeg snakkede med flere revisorer, tja, så begynder man at tænke lidt over det hele.

Man keep up the good work. Det skal nok blive godt.

Og God Jul til hele teamet bag Dinero.

• Amino Karma for indlæg: -4
Amino-karma 157.447
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Martin Thorborg
Skrevet Skrev: 18-12-2013 kl. 16:45

Hej Bo

Dinero er ude af beta. Det er den nye funktion, der foreslår en konto du kan bogføre på, der er i beta. Men den behøver du ikke at bruge.
Så du kan trygt bruge Dinero og bilag i skyen, vi står 100% på mål for det.
Og mht. revisorer du har snakket med, så er de ofte bange for nyt og sikkert også noget der kan mindske deres arbejde, så det er jo ikke så chokerende.
De revisorer jeg har haft som er en fra Deloitte og en der har været partner i KPMG og så en håndfuld andre, de falder helt på røver over Dinero, så du kan være ganske tryg.

De bedste hilsner

Martin

• Amino Karma for indlæg: 7
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed