på Amino

Tips til produktoprettelse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 69
Fra Albertslund
Tilmeldt 8. mar 13
Indlæg ialt: 16
Torben Heikel Vinther
Fra Webfronten
Skrevet Skrev: 22-11-2013 kl. 17:43

Hej

Jeg skal til at lave min første salgsfaktura i Dinero :-) I den forbindelse skal jeg jo have oprettet det produkt, jeg har solgt. Det kan jeg godt finde ud, men jeg kan ikke helt overskue hvad der er den bedste måde at gøre det på fremadrettet.

Konkret har jeg leveret en ydelse med noget serveradministration, hvor jeg har givet et totaltilbud på 1000 kr. ex. moms. Er det så smartest at oprette et produkt der fx hedder "Support" og sætter stykprisen til 1 kr. og på selve fakturaen angiver jeg så at jeg har solgt 1000 stk. support á 1 kr.? På den måde kan jeg genbruge produktet "Support" en anden gang hvor jeg fx sælger for 2000 enheder.

På forhånd tak

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 558
Fra Ishøj
Tilmeldt 18. okt 10
Indlæg ialt: 158
Stefan K. Nielsen
Fra SN-Design
Skrevet Skrev: 24-11-2013 kl. 16:04
Jeg ville oprette varer så man kan aflæse evt hvor mange timers arbejde man har købt. Du burde skrive 1 antal, også 1000.
du kan jo bare ændre prisen fra gang til gang selv om varen er oprettet.

det giver ihvertfald bedst mening at antallet passer på det du har leveret, og det vil også gøre det forståeligt for andre end den der har bestilt varen/ydelsen. Det kunne være en bogholder eller lign.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed