Hvordan opretter jeg køb af private i Dinero? Der er jo ikke moms på det beløb og vil jo ikke snyde. Men kan ikke finde nogen måde at gøre det på ... eller måske jeg bare er blind.
Eneste alternativ jeg har fundet er at oprette min private kunde som bosidende i udlandet og dermed kan sætte momsen ingenting.
mvh
Amen ... man kan jo heller ikke oprette private personer i udlandet.
Ender jo med at jeg kommer til at snyde med momsen hvis det ikke bliver løst. :-(
Hej Mikael
Det med at oprette private personer i udlandet kommer med i næste opdatering, som bliver enten i dag eller på mandag.
Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.
Jacob Rohde: Hej Mikael Det med at oprette private personer i udlandet kommer med i næste opdatering, som bliver enten i dag eller på mandag.
Yes, men du løste mit problem i den anden tråd ... så jeg er en glad mand nu.
Men arbejder du også for Dinero eller har du bare ekstra meget insider viden?
Mikael Syska: Jacob Rohde: Hej Mikael Det med at oprette private personer i udlandet kommer med i næste opdatering, som bliver enten i dag eller på mandag. Yes, men du løste mit problem i den anden tråd ... så jeg er en glad mand nu. Men arbejder du også for Dinero eller har du bare ekstra meget insider viden? mvh
Ja, jeg er back-end udvikler på Dinero, hvorfor jeg en gang imellem også svarer here i trådene :)