på Amino

Mulighed for at ændre tekst-skabelonen for faktura / rykker / reminder udsendelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 43
Tilmeldt 27. jul 13
Indlæg ialt: 11
dnlmzw
Skrevet Skrev: 19-09-2013 kl. 13:19

Jeg har ledt men synes ikke at kunne finde den. Har også prøvet at se om jeg kunne finde et sted på Dinero med svar til dette samt ledt lidt her på Amino, men synes ikke jeg kunne se nogen søgefunktionen der kun søgte blandt Dinero indlæg?

Mit problem er ihvertfald at jeg vil ændre den skabelon der skriver "Kære [kunde] ..." osv.

Derudover vil jeg gerne høre om noget helt andet. Jeg overvejer i øjeblikket at overføre mine bilag fra E-conomics til jeres bogføringsystem. Mine fakturaer og bilag ligger helt tilbage til 2011, og den fejler når jeg prøver at oprette dem i jeres system. Er dette grundet at jeg ikke har et bogføringsår tilbage derfra eller hvordan?

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 20-09-2013 kl. 11:52

Hej,

dnlmzw:
Mit problem er ihvertfald at jeg vil ændre den skabelon der skriver "Kære [kunde] ..." osv.

Det kan du gøre under "Indstillinger" -> "Sprog" -> "Dansk" - "Udsendelser".

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 20-09-2013 kl. 11:53

dnlmzw:
Derudover vil jeg gerne høre om noget helt andet. Jeg overvejer i øjeblikket at overføre mine bilag fra E-conomics til jeres bogføringsystem. Mine fakturaer og bilag ligger helt tilbage til 2011, og den fejler når jeg prøver at oprette dem i jeres system. Er dette grundet at jeg ikke har et bogføringsår tilbage derfra eller hvordan?

Du skal først oprette regnskabsåret "2011". Det gør du under "indstillinger" -> "Regnskabsindstillinger".

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed