Varenummer på Faktura:
Jeg har oprettet alle mine varenumre under produkter, men hvorfor er det ikke muligt at bare skrive produkt nummer på fakturaen? Det giver jo ikke mening at man skal søge efter produkter i "tekst" feltet, når alle produkter har et nummer. Er det ikke muligt eller bliver det muligt, bare at skrive produkt nummer og så få teksten frem på fakturaen. Dette ville spare meget tid og give mening med at have produkt numre.
Betalingsbetingelser:
Når jeg opretter en ny kontakt med alle info og betalingsbetingelser (eks. Netto 8 dage), er det ikke det der står på fakturaen. Da jeg har mange forskellige kunder både firmaer, det offentlige og private, duer det ikke at de så alle har Netto 30 dage når de er oprettet med Netto 8 dage.
Problemer med Æ,Ø og Å:
Efter sidste opdatering er det ikke muligt at bruge æ,ø og å. Det står rigtigt når jeg opretter fakturaen, men så snart jeg udskriver, bliver disse 3 bogstaver ændret til en sort prik(eks. Århus bliver til *rhus)
Er det en fejl i programmet eller mig der gør noget forkert?
Mvh
AP Gulvafslibning
Hej,
Jeg kan se at du har fået svar på ovenstående på mail af supporten. Men har du yderligere spørgsmål, så lad os endelig høre.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk