Har været super glad for Dinero indtil videre!
Har så bare et par enkelte ønsker - når man skal sende faktura til en kunde kan man, som det er nu, markere boksen "send kopi til egen mail" - det kunne være fedt hvis man kunne tilføje en yderligere knap som var ens bogførers mail. Så var jeg fri for at sende det hele en gang til bagefter.
Yderligere kunne jeg godt tænke mig at kunne redigerer i teksten på fakturaen angående betalingsbetingelserne. Som det er nu kan man kun vælge det fra eller til om det skal stå på fakturaen.
Håber at det giver mening, og at det evt. kunne komme med i næste opdatering. :)
Mvh.
Hej,
Tusind tak for feedback.
Body Adjustment:Har så bare et par enkelte ønsker - når man skal sende faktura til en kunde kan man, som det er nu, markere boksen "send kopi til egen mail" - det kunne være fedt hvis man kunne tilføje en yderligere knap som var ens bogførers mail. Så var jeg fri for at sende det hele en gang til bagefter.
Vi tilføjer et CC felt i løbet af oktober/november.
Body Adjustment:Yderligere kunne jeg godt tænke mig at kunne redigerer i teksten på fakturaen angående betalingsbetingelserne. Som det er nu kan man kun vælge det fra eller til om det skal stå på fakturaen.
Det gør du under "Indstillinger" -> "Sprog" - "Dansk".
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk