Hej!
Dinero ser rigtigt spændende ud.Jeg har flere selskaber, så det første spørgsmål må være, er de kr. 97,- pr. måned for 1 selskab eller for flere ?Hvad med fakturering til privatkunder, kan man det ?Kan man printe faktura til kunder der ikke har e-mail ?Hvad med abonnement styring, kan man det ?
Jeg er meget i tvivl om e-mail afsendelsen. Jeg gør f.eks. meget ud af, at sørge for at mine e-mails ikke bliver afvist af modtageren, går i SPAM filter osv.Jeg bruger bla. SPF og DKIM, og det er jo umiddelbart noget der vil konflikte med Dinero og udsendelse af faktura. Eller har I sørget for det ?
IT-Konsulenten:Jeg har flere selskaber, så det første spørgsmål må være, er de kr. 97,- pr. måned for 1 selskab eller for flere ?
Det er pr. selskab.
IT-Konsulenten:Hvad med fakturering til privatkunder, kan man det ?
IT-Konsulenten:Kan man printe faktura til kunder der ikke har e-mail ?
Du kan downloade faktura og printe den, så ja.
IT-Konsulenten:Hvad med abonnement styring, kan man det ?
IT-Konsulenten:Jeg er meget i tvivl om e-mail afsendelsen. Jeg gør f.eks. meget ud af, at sørge for at mine e-mails ikke bliver afvist af modtageren, går i SPAM filter osv.Jeg bruger bla. SPF og DKIM, og det er jo umiddelbart noget der vil konflikte med Dinero og udsendelse af faktura. Eller har I sørget for det ?
Vi bruger SPF og gør meget ud af at fakturaer ikke ender i spamfiltre, men sikker kan man aldrig være. Men du kan se om en kunde har modtaget og åbnet din faktura. Så du er ikke i tvivl.