Hej
Download som PDF fungerer ikke og giver blot en blank internetside med fejlmelding.
PS: Hold da op det var bøvlet at komme i kontakt med jer, for at fortælle om en lille fejl. Det ville være rart med en support e-mail adresse, så man ikke behøver oprette sig på Amino og først finde ud af hvordan debatforummet fungerer. Jeg var i gennem hjælpedokumentet to gange og ku efterfølgende ikke finde tilbage til Dinero debatforummet igen. Øv ... ikke super-imponerende, når programmet ellers er virkelig godt og nemt at gå til.
Hej Katja,
Fejlen skyldes at vi har flyttet vores filserver, hvilket desværre har giver nogle problemer for del brugere, det er dog løst nu.
Du kan altid komme i kontakt med os ved at skrive til support@dinero.dk (hvilket også står på vores hjemmeside).
Vi beklager ulejligheden med ovenstående fejl.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Hej David
Tak for svaret. Ja, jeg har opdaget at problemet blev løst sammen med "logo-problemet" som jeg også oplevede. Så det var hurtigt fixet, tak for det. Også tak for e-mail adressen til jeres supportafdeling, som det åbenbart ikke er lykkedes mig at finde på jeres hjemmeside :)