på Amino

Fejl efter opdatering - download som PDF fungerer ikke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 7
Tilmeldt 28. aug 13
Indlæg ialt: 2
Katja R.
Fra Kathrineberg
Skrevet Skrev: 28-08-2013 kl. 21:49

Hej

Download som PDF fungerer ikke og giver blot en blank internetside med fejlmelding.

PS: Hold da op det var bøvlet at komme i kontakt med jer, for at fortælle om en lille fejl. Det ville være rart med en support e-mail adresse, så man ikke behøver oprette sig på Amino og først finde ud af hvordan debatforummet fungerer. Jeg var i gennem hjælpedokumentet to gange og ku efterfølgende ikke finde tilbage til Dinero debatforummet igen. Øv ... ikke super-imponerende, når programmet ellers er virkelig godt og nemt at gå til.

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 04-09-2013 kl. 15:09

Hej Katja,

Fejlen skyldes at vi har flyttet vores filserver, hvilket desværre har giver nogle problemer for del brugere, det er dog løst nu.

Du kan altid komme i kontakt med os ved at skrive til support@dinero.dk (hvilket også står på vores hjemmeside).

Vi beklager ulejligheden med ovenstående fejl.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 7
Tilmeldt 28. aug 13
Indlæg ialt: 2
Katja R.
Fra Kathrineberg
Skrevet Skrev: 04-09-2013 kl. 22:40

Hej David

Tak for svaret. Ja, jeg har opdaget at problemet blev løst sammen med "logo-problemet" som jeg også oplevede. Så det var hurtigt fixet, tak for det. Også tak for e-mail adressen til jeres supportafdeling, som det åbenbart ikke er lykkedes mig at finde på jeres hjemmeside :)

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed